• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd 70 in andere vectra zetten

origineel gepost door Spacejam

daarom is het ook totaal zinloos om zo'n cd70 te jatten.

Hallo,

Echt zinloos is het niet, je kan hem altijd ten gelde maken op ebay of zo ;)

Want hoe vaak die dingen niet verkocht zijn, zonder dat er bij staat of ze teruggezet zijn, er is altijd wel iemand die zo'n ding koopt.

Bovendien kun je deze ook laten resetten, net zo als het display, maar of het dat allemaal waard is :thumbdown

Groetjes, Joche

ik heb ook wel eens een cd70 vervangen, maar display niet vervangen, radio was gereset, dus het was een kwestie van de radio programmeren en alles werkte weer

maar in dit geval is de cd70 dus gestolen en niet losgekoppeld van het display. Het display verwacht dus nog de oude radio.

wat voor luchtje zou er aan moeten zitten meneer ahrend ? je moet niet somaar een mening geven als je er niets vanaf weet ?

oki maar ik zou ook mijn display uit mijn auto om kennen ruilen met de zijne dan neem ik die van hem mits hij er nog goed uit ziet dat klopt tog gr baboe

origineel gepost door ahrend

:o:swearIk zeg ,MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN:fy1:fy1:fy1,ik vind het dan ook prachtig dat het niet werkt,misschien een goede les voor zowel koper als verkoper (ik zeg niet dat baboe degene is die hem gejat heeft maar er zit duidelijk een luchtje aan deze CD70):puke:puke

Ook een goede morgen.

origineel gepost door baboe

oki maar ik zou ook mijn display uit mijn auto om kennen ruilen met de zijne dan neem ik die van hem mits hij er nog goed uit ziet dat klopt tog gr baboe

ja dat klopt , als jij je cd70 en display geeft moet het gewoon 100 % lukken

origineel gepost door baboe

Hallo,

Ja en dan zit jij met een Display dat niet werkt, schiet ook niet echt op ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door ahrend

:o:swearIk zeg ,MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AFBLIJVEN:fy1:fy1:fy1,ik vind het dan ook prachtig dat het niet werkt,misschien een goede les voor zowel koper als verkoper (ik zeg niet dat baboe degene is die hem gejat heeft maar er zit duidelijk een luchtje aan deze CD70):puke:puke

Ik begrijp dat de verhalen van Baboe voor veel mensen bijna onleesbaar zijn, door een volledig gebrek aan enige vorm van gramtica gramatika of correcte spelling.

Maar als je het dan niet begrijpt wat hij schrijft, reageer dan niet.

Hij heeft zijn CD70 verkocht aan iemand waarvan de CD70 gestolen is. Zijn CD70 is dus 100% legaal.

hey jochem ik heb nu een pioneer hd3 er inzitten als ik die van hem er inzet bij mij hep ik dan ook problemen ? gr baboe

Terug
Naar boven