• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd 70 navigatie (radio) update

Rizi

Lid
Beste mede-opelrijders,

Nu heb ik me laten vertellen dat er voor de cd70 radio ook een nieuwe software is, kan iemand mij vertellen waar het goed om voor je radio nieuwe software aan te schaffen....en heeft iemand op dit forum zoiets wel eens gedaan? (wat zijn de voordelen)

wel wil ik binnenkort even andere software aan gaan schaffen voor m'n navigatiesysteem. (weet iemand waar je de laatste versie kan downloaden?)

alvast bedankt voor de reacties.

Bedoel je echt een systeem update? Van welk bouwjaar is je Astra?

De laatste versie is 04-2007.

Nieuwe kaarten komen normaal gesproken in juni uit. Heb geen idee of ze al uit zijn voor de CD70

Maar die moet je kopen en niet downloaden ;)

Zeggen ze...

origineel gepost door Spacejam

er is er ook nog eentje van 09-2007.

Hmmm....

Die ken ik niet. Wat is hier aan verbeterd? Weet je dat ook?

origineel gepost door Rizi

M'n Astra komt uit 2004.

Wat versta je onder een systeem update? (wat valt daar allemaal onder?)

De software van de CD70 zelf. Dus NIET de navi CD's.

geen idee eigenlijk wat het verschil is :).

die versie zoomt in ieder geval in bij een kruising en vraagt of je een tankstation wilt opzoeken als je minder dan 50km rijbereik hebt maar ik weet niet of dat bij die eerdere versie ook al zo is.

Dan zal ik eens naar die dvd op zoek gaan. zal ook eens kijken of ik de laatste software van de CD70 kan vinden.

origineel gepost door Spacejam

geen idee eigenlijk wat het verschil is :).

die versie zoomt in ieder geval in bij een kruising en vraagt of je een tankstation wilt opzoeken als je minder dan 50km rijbereik hebt maar ik weet niet of dat bij die eerdere versie ook al zo is.

Ja, zo werkt 04-2007 ook. Mocht je te weten komen wat er anders is bij 09-2007 dan verneem ik dat graag.

origineel gepost door Rizi

Heb je nog wel de dvd´s??? :)

Voor de CD70 zijn geen dvd's beschikbaar.

De update staat op cd, en de kaarten ook.

Ik heb maanden geleden de update cd-rom gedownload. Nooit geprobeerd omdat mijn cd70 vanuit de dealer al de meest recente sw heeft. Geen idee trouwens wat de update voor effect heeft.

Terug
Naar boven