• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD-rom stuk Opcom OBD2 clone!

Ik heb mn laptop opnieuw geinstaleerd. en nu heb ik ook opcom programma probs.

Zal het vanavond weer proberen. Hij kon eerst de driver niet vinden, en volgens mij heb ik die nu wel goed.. Zal eens kijken wat ie precies doet.

Tevens elke keer een foutmelding bij het starten van het programma. Dit deed ie voor het leeghalen van de laptop ook..maar gaf verder geen problemen.

Even bij apparaat beheer kijken(als je opcom is aangeloten op je pc) of hij staat weergegeven bij ''serial bus controllers''.

Zo niet stuur me effe een PM dan heb ik de drivers wel voor je.

@knight12 wrote:Hoe heb je het opgelost ?

Heb het zelfde verhaal cdrom aanstukken.

Waar kan ik eventueel de drivers/software downloaden ?

Ik heb een Opcom clone via Q24U en zoals hier boven ook een kapotte cd

Is er iemand die mij aan software en drivers kan helpen

Gr. Marshall

zelfde verhaal hier , tijden niet gebruikt, nieuwe pc blabla , iemand de drivers voor mij, cd rom heb ik nog wel

Ik heb het niet voor elkaar gekregen, zal wel aan mijn laptop liggen.

Ik heb nu een Autel apparaat besteld. daarmee kan ik alle merken uitlezen king:

Ik geef mijn opcom apparaatje weg aan een maatje. Die krijgt dat wel voor elkaar want hij is wel handig met laptop's/computers enz. :thumbup

Kun je trouwens ook nog zien of het apparaat zelf kapot is?

@Opeltje17 wrote:@knight12 wrote:Hoe heb je het opgelost ?

Heb het zelfde verhaal cdrom aanstukken.

Waar kan ik eventueel de drivers/software downloaden ?

Zie PM

Durf ut bijna niet te vragen maar heb mijn opcom ontvangen met een kapotte cd. Is het mogelijk dat je mij ook deze software kan mailen?

ik heb geen Opel meer dus kan het programma niet testen maar hij lijkt gewoon te werken, heb deze pas geinstaleerd die zou je is kunnen proberen ,je kan het programma alleen via rar openen dus, kopiëren naar je c schijf of bureaublad heeft geen zin .

http://www.ulozto.net/xYa2dyg/op-com-100219a-en-rar" onclick="window.open(this.href);return false;

nooooooooooooooooooooooooooooit meeeeeeeeeeeer bestellen bij obdshop want als je spullen zo verpakt ben je geen waardevolle internet shop dus mensen nooit meer daar halen of je krijgt een cdrom die stuk is en je geen ene kut meer kan, verdomme ......heeft iemand zon file of mapje voor me ik zal wel de 1000ste zijn denk ik.

sorry bedoel de tech2 rotzooi

Nogmaals zelfde verhaal, cd niet meer hier..

usb driver 1.7 versie china clone...

maakt iemand mij blij met een pm of virusloze link ?

mijn dank zou verpletterend zijn.

[quote quote=18359722]Offline Lid sinds:[/quote]

Stuur maar een PB met email dan zend de software naar je toe

Terug
Naar boven