Sinds 2012 heb ik een 2005 Corsa "Full Rythm" model waar ik nu de radio van wil vervangen door een radio met Bluetooth handsfree mogelijkheden. De te vervangen radio is een "CD30 MP3" model die, als ik het allemaal goed heb begrepen, afgemeld zou moeten worden middels de radiocode. Die code heb ik inmiddels opgevraagd bij de dealer waar de wagen oorspronkelijk werd gekocht maar met geen mogelijkheid laat de radio me de toegang tot het menu. Volgens informatie (youtube/google) moet eerst de AS knop worden ingedrukt en dan de 'aan/uit' knop terwijl het contact aan staat maar het werkt niet. De radio gaat aan zoals ook wanneer je slechts de aan/uit knop zou indrukken en van een 'menu' op de display is geen enkele sprake.
Wat ik me nu dus afvraag is of de Corsa uit 2005, en dus ook de CD30 MP3 uit dit model, wel een dergelijke beveiliging voert :shock:
Ik wil de radio graag heel en functioneel uit de auto demonteren, voor eigen gebruik of voor de verkoop (het is immers nog een goed functionerende radio), maar dat wordt lastig als er geen code ingevoerd kan worden.
Kan iemand me het (geheim van de smid) vertellen ? is dit model 'gewoon zonder code' of betreft het een model radio wat een andere wijze van code-invoeren vraagt ?
Mijn dank is alvast groot
Wat ik me nu dus afvraag is of de Corsa uit 2005, en dus ook de CD30 MP3 uit dit model, wel een dergelijke beveiliging voert :shock:
Ik wil de radio graag heel en functioneel uit de auto demonteren, voor eigen gebruik of voor de verkoop (het is immers nog een goed functionerende radio), maar dat wordt lastig als er geen code ingevoerd kan worden.
Kan iemand me het (geheim van de smid) vertellen ? is dit model 'gewoon zonder code' of betreft het een model radio wat een andere wijze van code-invoeren vraagt ?
Mijn dank is alvast groot