• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd30 mp3 wisselen voor dvd90

Bij Simaan :wors ( hier op het forum ) gebruik de zoek functie even.

Bij mij hebben ze alleen de UHP gedaan werkt werelds Opel dealer :hmmz kon het niet ( zegt hij )

Gr Jan

@didi Bij een van je andere post zag ik je vraag of de DVD90 ook in matt chrome was, Simaan had een matt chrome maar was voor ons niet de goede kleur wij moesten satin stone hebben

in ieder geval succes

@didi Bij een van je andere post zag ik je vraag of de DVD90 ook in matt chrome was, Simaan had een matt chrome maar was voor ons niet de goede kleur wij moesten satin stone hebben

in ieder geval succes

[rquote=1897729&tid=143423&author=jwvanyperen]Bij Simaan :wors ( hier op het forum ) gebruik de zoek functie even.

Bij mij hebben ze alleen de UHP gedaan werkt werelds Opel dealer :hmmz kon het niet ( zegt hij )

Gr Jan[/rquote]

en wat wijzer geworden

[rquote=1897729&tid=143423&author=jwvanyperen]Bij Simaan :wors ( hier op het forum ) gebruik de zoek functie even.

Gr Jan[/rquote]

en wat wijzer geworden

wat is uhp?

ik heb simaan nog niet kunne contacteren

de bedoeling bij mij is om een cd30mp3 te vervangen door dvd90 en een gid scherm door cid scherm

maar wel alles zelf te doen of toch te proberen omdat ik een handleiding heb

UHP4 is de telefoon module, zodat je de knoppen op het stuur en het scherm voor de telefoon bediening kan gebruiken. je krijgt er een 4e tabblad bij in het scherm

En Simaan heeft een Tech2 die heb je echt nodig hoor anders :cry

Maar ik zou zeggen nooit geschoten altijd mis :fy1 het is ieder geval een toffe gast :thumbup

Ik hoor wel van je voorderingen Suc6

wat is uhp?

ik heb simaan nog niet kunne contacteren

de bedoeling bij mij is om een cd30mp3 te vervangen door dvd90 en een gid scherm door cid scherm

maar wel alles zelf te doen of toch te proberen omdat ik een handleiding heb

Je kan veel makkelijker saamhorigheid de dvd's van de dvd90 komen dan de cd's van de cd70. Voor de dvd90 jan je namelijk ook BMW navigatie dvd's gebruiken :p

UHP4 is de telefoon module, zodat je de knoppen op het stuur en het scherm voor de telefoon bediening kan gebruiken. je krijgt er een 4e tabblad bij in het scherm

En Simaan heeft een Tech2 die heb je echt nodig hoor anders :cry

Maar ik zou zeggen nooit geschoten altijd mis :fy1 het is ieder geval een toffe gast :thumbup

Ik hoor wel van je voorderingen Suc6

Oke, wist ik niet.:hmmz Maar had de CD van 2010/2011 binnen 5 minuten gevonden ( incl flitspalen heb je alleen niets aan vind ik) en binnen 10 minutn gebrand, dus misschien heb ik te snel geconcludeerd :angel

Je kan veel makkelijker saamhorigheid de dvd's van de dvd90 komen dan de cd's van de cd70. Voor de dvd90 jan je namelijk ook BMW navigatie dvd's gebruiken :p

Oke, wist ik niet.:hmmz Maar had de CD van 2010/2011 binnen 5 minuten gevonden ( incl flitspalen heb je alleen niets aan vind ik) en binnen 10 minutn gebrand, dus misschien heb ik te snel geconcludeerd :angel

Terug
Naar boven