• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD30 mp3

hai mensen

mn radio geeft geen geluid meer

in den beginne deed hij zo nu en dan weer eens wat ie doen moest maar viel steeds vaker uit.

ik heb hem er al uit gehad alle connectors maar eens aangedrukt in de radio.

doet niets gewoon geen enkel geluid

alles doet het zender zoeken, CD mp3 draait netjes, echt alles functioneert naar behoren

alleen geen geluid

totale stilte

soms slaat ie aan na 2 dagen of 3 weken

als ik dan bijvoorbeeld mn deur te hard dicht doe of mn stoel naar achter, plop uit

en dat was het weer voor 3 weken..

is er iemand die dit herkent???

Ja op zich leuk een nieuwe CD-30

Maar is die van mij wel echt stuk dat vraag ik mij dus af

Straks heb ik er 2 die exact hetzelfde doen omdat het bijvoorbeeld aan de stuurkolom module ligt

Ja op zich leuk een nieuwe CD-30

Maar is die van mij wel echt stuk dat vraag ik mij dus af

Straks heb ik er 2 die exact hetzelfde doen omdat het bijvoorbeeld aan de stuurkolom module ligt

klinkt als los contact, en ik verwacht dat het in je radio zit en niet in de besturing erbuiten, maar daar heb je nog weinig aan, je zult iemand moeten vinden die in de radio zelf gaat zitten meten waar het signaal stopt en dan nog, de radio's zitten vol met vaak multilayer printen en smd, de kans is erg groot dat je duurder uitbent dan een andere goed werkende 2ehands radio.

Mark

www.astratuningclub.nl

klinkt als los contact, en ik verwacht dat het in je radio zit en niet in de besturing erbuiten, maar daar heb je nog weinig aan, je zult iemand moeten vinden die in de radio zelf gaat zitten meten waar het signaal stopt en dan nog, de radio's zitten vol met vaak multilayer printen en smd, de kans is erg groot dat je duurder uitbent dan een andere goed werkende 2ehands radio.

Mark

www.astratuningclub.nl

Ik heb het wel eens meegemaakt dat het frontje een slecht contact maakt met de rest van de radio. Dat was alleen bij de cdr2005. Oorzaak was een slecht ingebouwde carkit.

Ik heb het wel eens meegemaakt dat het frontje een slecht contact maakt met de rest van de radio. Dat was alleen bij de cdr2005. Oorzaak was een slecht ingebouwde carkit.

Weet niet waar je vandaan komt, anders kan je hier eens mijn CD30MP of CD70 proberen ?

Als die wel speelt weet je gauw genoeg dat het in je CD30 zit.

Weet niet waar je vandaan komt, anders kan je hier eens mijn CD30MP of CD70 proberen ?

Als die wel speelt weet je gauw genoeg dat het in je CD30 zit.

Ok ik ben er achter

Het ligt dus op zeker niet aan de radio

Andere radio CD30 Mp3 geprobeerd geen geluid

Een gewone Sony autoradio aangesloten met adapter ook geen geluid

Alles werkt bij beide radio's, Cd, Radio, Mp3, het hele rattaplan

Alleen geen geluid uit de speakers

Zo nu en dan slaat het geluid aan als ik een scherpe bocht naar rechts maak

Dan doet ie het weer een dag en dan hop weer een week of maand geen geluid

Weet iemand

Zijn er nog connectors tussen de speakerkabels waar ik evt bij kan die los kunnen zijn gegaan???

Ok ik ben er achter

Het ligt dus op zeker niet aan de radio

Andere radio CD30 Mp3 geprobeerd geen geluid

Een gewone Sony autoradio aangesloten met adapter ook geen geluid

Alles werkt bij beide radio's, Cd, Radio, Mp3, het hele rattaplan

Alleen geen geluid uit de speakers

Zo nu en dan slaat het geluid aan als ik een scherpe bocht naar rechts maak

Dan doet ie het weer een dag en dan hop weer een week of maand geen geluid

Weet iemand

Zijn er nog connectors tussen de speakerkabels waar ik evt bij kan die los kunnen zijn gegaan???

HE HE

t is dus mn linker achter speaker connector

als er 1 speaker mee stopt ligt ook meteen het hele systeem er uit belachelijk

nu een workshop zoeken "hoe netjes een deur paneel te verwijderen en herplaatsen zonder schade"

HE HE

t is dus mn linker achter speaker connector

als er 1 speaker mee stopt ligt ook meteen het hele systeem er uit belachelijk

nu een workshop zoeken "hoe netjes een deur paneel te verwijderen en herplaatsen zonder schade"

Terug
Naar boven