• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd30 naar cd70

Wie o Wie kan mij is helpen??

Ik heb een Vectra van 2007 met een CD30 MP3 en een display met oranje kleuren. Van de week heb ik een CD70 NAVI met CID gekocht. Vrij gemaakt door de eigenaar heb ook security code van de oude auto. Vandaag heb ik mijn oude radio er uitgehaald en de nieuwe CD70 er in geplaatst. Alles werkt echter na 5sec krijg ik in display Headunit Safe en een piep. Dit komt omdat hij waarschijnlijk nog niet vrij gegeven is in de EHU module. Nu heb ik via de OP-COM geprobeerd om in de EHU module te komen echter lukt mij het niet om in dat menu te komen. Dit komt misschien door mijn CHINACLONE? Hij verbind via de MSCAN geen idee iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? of tips?

Naar de dealer gaan en met tech2 laten doen. Heb zelf ook zoiets geprobeerd (cd70 zonder aux naar cd70 met aux) maar lukte mij ook niet met opcom.

Je zult inderdaad naar de VOD moeten of iemand zoeken met TECHII

Nieuwe systeem moet namelijk gekoppeld worden met je eigen auto

Daar voor heb je enkel je eigen security code voor nodig

En dus TECHII

Heb namelijk onlangs zelf de switch gemaakt van CDR2005 naar DVD90

Goede dag ik heb een opel zafira b uit 2006
ik had een cd30 in mijn auto ik heb cd70 Navi gezet hij geeft op het display Display safe aan wat moet ik doen heb beide codes niet ?
:-(

Je moet kom naar mijn plaats voor: uitlezen eeprom vanuit cd70, reset. Uitlezen eeprom vanuit display, dan ik heb security code. Dan inleren radio met display en klaar.

Terug
Naar boven