• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD30 vervangen door JVC 2din

Beste mensen!

Ik zit met een vraag/probleem. Ik heb een Vectra C Gts van 2005.

Ik heb graag een leuk streepje muziek in de wagen maar ben het beu van audio cd's te branden aangezien ik een CD30 heb.

Nu dacht ik ... Ik koop mezelf een 2din radio online (http://www.redcoon.be/B371817-JVC-KW-R600BTE_2-DIN" onclick="window.open(this.href);return false;) en bestel nadien een adapter en covertje zodat alles mooi past (bvb http://www.navishop.nl/2din-montageset-opel-vectra-silver-p-520.html" onclick="window.open(this.href);return false;) en klaar is kees.

Na mijn radio te bestellen besluit ik van toch even wat op te zoeken en ja hoor... In sommige gevallen is het niet zo simpel blijkbaar ivm de BC en stuurbediening etc.

Nu, ik heb dus een CD30. Ik zou uiteraard zoveel mogelijk functies van mijn BC bewaren maar wil tegelijk ook een betere radio met meer mogelijkheden.

Is er in mijn geval een mogelijkheid dat ik mijn radio gewoon kan aansluiten zonder BC functies en stuurbediening te verliezen?

want na wat opzoekwerk zie ik door de bomen het bos niet meer... Sommige Vec radio's hebben de BC ingebouwd, sommigen niet, heb ik een of andere module nodig voor BC en stuurbediening? etc ...

Hopelijk is mijn uitleg duidelijk genoeg. Ik ben een volwaardige leek met dit soort zaken maar leer graag bij en hoor het dus graag allemaal van jullie!

Alvast hartelijk dank en groeten uit Antwerpen!

Vas

Terug
Naar boven