• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD500 my09/10 update

Hallo allemaal,

Sinds vandaag heb ik een opel astra uit begin 2010, de dvd die erin zit is van my 2010 met kaarten van 2014/15. Kan ik er dan vanuit gaan dat het een my2010 uitvoering is? Ik zou het systeem graag willen updaten naar nieuwere kaarten, echter kan je nergens meer een juiste dvd krijgen voor de CD500 my2010.

Heeft er iemand met updaten naar nieuwere kaarten of ombouwen van my2010 naar my2011.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet

Frank

systeem word al paar jaar niet meer geupdate. Zelf heb ik mijn dvd800 eruit gehaad en een android systeem erin gezet

<p style="text-align: left;">Ja, dat lees ik inderdaad ook overal. Al kom ik hier en daar nog een dvd tegen voor my2010 voor 2018/19 via wat sites. Alleen de vraag is of dat ook kloppend is. De my2011 is nog wel goed te updaten begrijp ik.</p>
Wat voor iets heb jij ingebouwd Nick? Want daar zie ik ook wat verschillende dingen in.

ik had de dvd van 2018 maar die kende een hoop straten nog niet die er al wel lagen in die tijd

deze heb ik ingebouwd, met acheruitrij camera, en dab+ antenne

op Facebook hebben we een Astra j forum zijn er meer die dit hebben en kan je meer info vinden

Terug
Naar boven