• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 instellingen etc etc etc

Heb het bij mij ook gezien het werkt echt.

Toch makkelijk dat je kunt zien wat je koelvloeistof temp is.

Mis mn eigenlijke temp meter wel maar zo is een goede oplossing.

Durf ik zo niet te zeggen, die van mij gaat net zoals mijn vorige Astra G (1.6 16v) wel gelijk op, zo rond de 10 minuten ongeveer. Dat zou met een 1.4 vast niet anders zijn.

Durf ik zo niet te zeggen, die van mij gaat net zoals mijn vorige Astra G (1.6 16v) wel gelijk op, zo rond de 10 minuten ongeveer. Dat zou met een 1.4 vast niet anders zijn.

@Supermotard wrote:Kan dit ook met een CD30, ik hoor namelijk niet de piep zeg maar!!!!!!! :hmmz

JA werkt ook via cd30. moet je settingsknop echt lang genoeg inhouden dan hoor je de beep uit

de speekers. bij werkt het met de cd30

@Supermotard wrote:Kan dit ook met een CD30, ik hoor namelijk niet de piep zeg maar!!!!!!! :hmmz

JA werkt ook via cd30. moet je settingsknop echt lang genoeg inhouden dan hoor je de beep uit

de speekers. bij werkt het met de cd30

Em, valt hier ook iets mee stuk te maken? Dan blijf ik er namelijk wel van af met mn dikke vingers :jerry

Em, valt hier ook iets mee stuk te maken? Dan blijf ik er namelijk wel van af met mn dikke vingers :jerry

Hij doet het, de eerste keer indrukken en dan verschijnt er "AUDIO" op het display. Dan ingedrukt houden (+-8 seconden) en hij werkt.

Hij doet het, de eerste keer indrukken en dan verschijnt er "AUDIO" op het display. Dan ingedrukt houden (+-8 seconden) en hij werkt.

@1985 wrote:Em, valt hier ook iets mee stuk te maken? Dan blijf ik er namelijk wel van af met mn dikke vingers :jerry

Nou zorg er voor dat je het niet platdrukt anders hoor je alleen mar gepiep :jerry

Er valt niks kapotte krijgen hoor. Ik gebruik het zelden om te kijken of de motor op tempratuur is :thumb

@1985 wrote:Em, valt hier ook iets mee stuk te maken? Dan blijf ik er namelijk wel van af met mn dikke vingers :jerry

Nou zorg er voor dat je het niet platdrukt anders hoor je alleen mar gepiep :jerry

Er valt niks kapotte krijgen hoor. Ik gebruik het zelden om te kijken of de motor op tempratuur is :thumb

Ik heb een Happylightshow-chip. Heeft veel opties, maar daar zijn al genoeg topics over.

Komt er op neer dat mijn dagteller de temperatuur aangeeft tot 72 graden en dan gewoon weer dagteller wordt.

Handig dingetje in dit weer...

Had er hem eerst een paar maand uit... weet niet waarom eigenlijk.

Terug
Naar boven