• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 instellingen etc etc etc

Ik heb een Happylightshow-chip. Heeft veel opties, maar daar zijn al genoeg topics over.

Komt er op neer dat mijn dagteller de temperatuur aangeeft tot 72 graden en dan gewoon weer dagteller wordt.

Handig dingetje in dit weer...

Had er hem eerst een paar maand uit... weet niet waarom eigenlijk.

@Jefkere: Dat klinkt leuk! Maar de sensoren in de motor geven alleen de vloeistof temperaturen aan. Het blok zelf bestaat uit meerdere delen die allemaal verschillende temperaturen hebben.

En moet je gewoon niet altijd 'netjes' rijden? :angel :angel :jerry

@Jefkere: Dat klinkt leuk! Maar de sensoren in de motor geven alleen de vloeistof temperaturen aan. Het blok zelf bestaat uit meerdere delen die allemaal verschillende temperaturen hebben.

En moet je gewoon niet altijd 'netjes' rijden? :angel :angel :jerry

Ik rijd altijd netjes :)

En de HLS module geeft dezelfde waarde aan als de temperatuur bij het "verborgen" menu hoor ;)

Ik vind het gewoon leuk om te weten als hij lekker warm heeft...

Ik rijd altijd netjes :)

En de HLS module geeft dezelfde waarde aan als de temperatuur bij het "verborgen" menu hoor ;)

Ik vind het gewoon leuk om te weten als hij lekker warm heeft...

Ik ben eindelijk ook in dit geheime menu gekomen via mijn cd30 radio. Verder op in het menu staat er Bus/Warn/Ack/store Nu las ik op een engels forum dat bij die menu's alles op 000000000 moet staan. Hoe is dat bij jullie? in 3 menu's staat er een 6 tussen Bij Bus: 006000 bij warn:006000. en bij store:006000 Wat heeft dit te betekenen dat er een fout in de auto zit? krijg verder geen meldingen.

Ik ben eindelijk ook in dit geheime menu gekomen via mijn cd30 radio. Verder op in het menu staat er Bus/Warn/Ack/store Nu las ik op een engels forum dat bij die menu's alles op 000000000 moet staan. Hoe is dat bij jullie? in 3 menu's staat er een 6 tussen Bij Bus: 006000 bij warn:006000. en bij store:006000 Wat heeft dit te betekenen dat er een fout in de auto zit? krijg verder geen meldingen.

Bij mij (CD30MP3) staat alles op nul, maar wie kan mij vertellen wat nu de temperatuur van het koelwater aangeeft.

Ik kan het niet echt ergens terug vinden, op een CD70 staat er duidleijk Coolant in.

Maar niet bij mijn CD30.

IMG]http://i43.tinypic.com/2mpkapc.jpg[/IMG]

eb1kle.jpg

2mzz5tv.jpg

2jf0v95.jpg

2568x9h.jpg

izci38.jpg

od8xl.jpg

5chdzc.jpg

2603hb8.jpg

xdawp5.jpg

2m4rck0.jpg

wilg1f.jpg

19ttg4.jpg

auh9qg.jpg

Als iemand het weet hoor ik het graag.

Hallo, De 7e foto die van Sens 8.5 daaronder staat v 0 en t 17. Zet hem maar es op dat menu en ga maar eens een stuk rijden. De V geeft de snelheid aan en de T de temperatuur.

Hallo, De 7e foto die van Sens 8.5 daaronder staat v 0 en t 17. Zet hem maar es op dat menu en ga maar eens een stuk rijden. De V geeft de snelheid aan en de T de temperatuur.

Oke, deze geeft meestal rond de 90 / 95 aan. Normaal toch!!

Maar wel handig voor van de zomer, vooral met de caravan!!

Bedankt

Oke, deze geeft meestal rond de 90 / 95 aan. Normaal toch!!

Maar wel handig voor van de zomer, vooral met de caravan!!

Bedankt

Terug
Naar boven