• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 naar DVD90 ombouwen

boxum56

Post weinig
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of het mogelijk is om de CD70 die nu in onze Zafira B (2008) zit om te bouwen naar een DVD90.

Ik kan aan het de DVD90 komen inclusief scherm, echter zonder kabel. Heb ik dan nog andere dingen nodig? Is bijvoorbeeld de kabel tussen het scherm en de navi van de CD70 en DVD90 gelijk? Of zit hier verschil tussen?

Ik weet dat de navi's voor en na het inbouwen moeten worden aangemeldt d.m.v. Tech2 maar zijn er verder nog bijzonderheden? Hoe zit het met het GPS signaal en de snelheidsgegevens?

Hoor graag van jullie, ben benieuwd.

Gr, Boxum56.

als je al een kleurenscherm heb is het zo om te verwisselen via de tech 2 en als je geen kleurenscherm heb is hoogwaarschijnlek je rgb kabel ( verbidingkabel tussen radio en scherm ) al voorbereid je gps en snelheidsgegevens blijven allemaal hetzelfde

en voor de rest is het kwestie van plug and play

ps. welke kleur heeft je cd70 ( metallic cc , satin stone , japan black , charcoal cc )

Terug
Naar boven