• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 navi inbouwen

Ik heb destijds een complete set via eBay uk gekocht. Niet afgemeld en zonder code! Set werkte na inbouw probleemloos in mijn auto! Let op, je kunt dan achteraf niets meer programmeren omdat de set A:niet is afgemeld en B:je geen security code hebt. Toen ik vorig jaar besloot de Vec te verkopen heb ik de complete set weer te koop aangeboden. Hier kwam toen weinig respons op en heb toen besloten om de radio en het cid scherm naar een Duitser te sturen die beide apparaten weer in de fabrieks-stand heeft teruggezet/geprogrammeerd. Daarna beide apparaten los verkocht en van de kopers geen klachten gehad. Aanmelden ging daarna met tech2 en hun eigen carpass.

Greets Roel die nu in de Alpen zit en een biertje gaat scoren! Servus.

Moet wel afgemeld zijn. Indien niet. Kun je hem wel werkend krijgen als je opcom hebt en safetycode van apparaat. Hij moet natuurlijk wel communiceren met de res van de wagen (elektronica). Dus zonder meer te gebruiken, neen. Altijd programmeren/aanmelden

Ik heb destijds een complete set via eBay uk gekocht. Niet afgemeld en zonder code! Set werkte na inbouw probleemloos in mijn auto! Let op, je kunt dan achteraf niets meer programmeren omdat de set A:niet is afgemeld en B:je geen security code hebt. Toen ik vorig jaar besloot de Vec te verkopen heb ik de complete set weer te koop aangeboden. Hier kwam toen weinig respons op en heb toen besloten om de radio en het cid scherm naar een Duitser te sturen die beide apparaten weer in de fabrieks-stand heeft teruggezet/geprogrammeerd. Daarna beide apparaten los verkocht en van de kopers geen klachten gehad. Aanmelden ging daarna met tech2 en hun eigen carpass.

Greets Roel die nu in de Alpen zit en een biertje gaat scoren! Servus.

Terug
Naar boven