• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd70 navi update 2014/2015 europa

Hallo allemaal,

ik heb ook de ISO file van de CD70 binnengekregen alleen als ik ze op mijn imac brand met het standaard programma krijg ik ook de melding "foute CD"

iemand een idee hoe ik de iso file moet branden ( welk programma ) met een imac ???

Grt Ruud.

1. Start Schijfhulpprogramma (Finder>Programma’s>Hulpprogramma’s)

2. Sleep je ISO-bestand naar de linker kolom

3. Doe de lege Cd-rom of DVD in je SuperDrive

4. Selecteer het ISO-bestand door er één keer op te klikken

5. Klik op ‘Brand’ en doorloop het brandproces

gr arno

Beste gerjoos,

dat is de manier waarop ik het heb gedaan en dan geeft het systeem de melding "foute CD"

vandaar mijn vraag hier voor een ander burn progje of iemand een link naar ISO files die gegarandeerd werken.

wellicht dat mijn ISI file niet goed is ??

Ik denk zelf dat of je cd/dvd is niet goed,of er zit een fout in jouw iso file,maar omdat deze een een foute cd aangeeft denk ik het eerste

CD70 heeft allemaal losse ISO bestanden omdat elk land/deel van een land apart op een cd staat, zal je een PM sturen met de Benulux die zeker werkt.

Hoi opeltje17,

Alvast bedankt voor de PM, ik zal imgburn downloaden en de file gaann branden.

Hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Hoi Opeltje17

Ik heb me onlangs een opel astra twinport aangeschaft, in deze auto zit een cd70 navi met een duitse cd uit 2005. Nu wil ik graag de benelux versie kan dit via een update of moet ik hier een nieuwe cd voor aanschaffen?

alvast bedankt

gr. Roel

Hee roel,

Dan moet je toch een nieuwe cd branden,ned taal hier op het forum staan genoeg linkjes hoe het allemaal werkt

Veel succes

Arno

Ik heb net de navteq 2013-2014 binnengehaald maar heb ik de originele dvd nodig om deze te gebruiken of kan ik gewoon degene die ik net heb gedownload branden en die gebruiken? En klopt het dat het telkens 4 bestanden zijn die ik moet branden op de dvd? En kan dit op eender welke dvd? Sorry voor de vele vragen :D

@spaeke wrote:Zou ook graag een pb van je ontvangen. En weet je ook of je muziek kan streamen....? Op de cd70

Link zal ik je sturen, muziek streamen kan d.m.v een parrot o.i.d of een dension gateway.

Terug
Naar boven