• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd70 navi update 2014/2015 europa

Graag zou ik ook een link toegestuurd willen hebben voor mijn cd70 navigatie want volgende week ga ik naar zuid frankrijk. Alvast bedankt

Ik sluit graag in deze rij voor de nieuwste CD's voor een CD70 alvast ontzettend bedankt!

Begin September met de GTC naar Italie door Duitsland en Zwitserland heen dus ben benieuwd hoe het CD's wisselen zich houdt :)

Iemand die mij hiermee wil/kan helpen? mocht iemand ze kunnen branden dan wil ik het ook best vergoeden.

De prijzen die de Opel dealer en ebay naar voren komen daar wordt ik niet bepaald vrolijk van maar ik heb de CD's wel nodig voor mijn vakantie.

staat er niet meer op volgende maand komt de nieuwe uit heb hem nog wel op mijn pc waar woon je en welke moet je hebben

Heeft iemand ooit een link gehad voor een dvd90 2015 versie? Ik kan niets vinden op het web, alleen nog een 2014 versie in de newsgroups. Als iemand ergens een link weet houd ik me aanbevolen. De 2014 versie kaarten zijn verouderd, Nedrland alleen al verandert heel snel.

Hans

Hallo,

Zoals velen ben ik ook op zoek naar de navi 2015 (liefst europa) van de 90navi. :angel Kan iemand mij hier aan helpen? Alvast bedankt!

Hallo.

Ik heb ook een probleem met het branden van de CD.

Ik heb wel de heleboel gedownload.

Ik krijg in totaal 11 mappen:BV.

BNL_13_14

CE_13_14

GRE_IT_13_14

enz daarin zitten 4 bestanden

BNL_13_14.ccd

BNL_13_14.cue

BNL_13_14.img

BNL_13_14.sub

Als ik deze bestanden op een cd brand met nero op de laagste stand [4] lager gaat die niet. krijg ik ook de melding dat het de verkeerde CD is

ik heb geen Iso bestand zoals ik lees in de vorige antwoorden.

Heb je andere voor mij ook een PM van de nieuwste, of zeggen wat ik moet doen pm de mappen die ik heb wel werkend te krijgen.

Of kan ik hier ook een iso van maken ???

alvast bedankt voor de hulp en uitleg.

Hallo

Ik heb nog steeds een CD 70 Navi, DVD 90 Navi van 2008 liggen.

Dus zou die ook graag eens updaten :-)

Iemand een link naar de laatste versie?

thanks!

Zou ik ook een linkje of pm kunnen krijgen voor de cd 70 navi kunnen krijgen

Met Vriendelijke Groet

Glenn

Hallo,

ik ben nieuw maar rijd toch al 5 jaar met een VECTRA C SW 1.9CDTI 150PK bouwjaar 2007 met navi cd70.

Ik ben op zoek naar een update voor mijn navi kaarten + een oplossing voor aanpassing van mijn navi om een ipod of zoiets aan te sluiten.

Alvast bedankt voor de reactie. :thumb

Terug
Naar boven