• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd70 navi update 2014/2015 europa

Hallo allemaal,

Sinds kort in het bezit van een opel astra h uit 2009. Komend weekend korte trip naar Parijs...nou heb ik een cd70 navi met een benelux cd en Frankrijk cd en een Duitsland cd...Hoe werkt dit...moet ik telkens stoppen bij de grens om van cd te wisselen? Of is er ook een Europa pakket beschikbaar die op 1 cd past?

Alvast bedankt...

Het staat eigenlijk duidelijk in de handleiding vermeld. Je moet idd tussen de schijven wisselen. Maar je kan beter kijken dat je de cd met Major roads of Europe krijgt. Navigeert makkelijker over de grenzen heen en uiteindelijk in het land van bestemming betreffende cd gebruiken en eindbestemming ingeven.

Hallo,

Kan er mij iemand via PM de laatste versie (2014/2015?) van de CD70 navi bezorgen?

Wij vertrekken nl. morgen op reis, een nieuwe versie zou welkom zijn :)

Bedankt.

Hallo,

Kan iemand mij helpen met Navi cd70, ik ga over 3 dagen op vakantie en een nieuwe versie is welkom.

Via PM graag..

Dank u, :thumb

Aangezien dit topic nog best wel leeft....

Wij hebben een astra h uit 2008 met een cd70 navi. Is nog nooit weer geüpdate.

Hoe moet/kan ik dan doen? Volgens de Opel garage zou voor Benelux> 100 euro betaald moeten worden.

Goedemiddag, ik zou ook graag een bestandje ontvangen voor mijn vectra met cd70 radio. Alvast vriendelijk bedankt Bas

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Goedemiddag, ik zou ook graag een bestandje ontvangen voor mijn vectra met cd70 radio. Alvast vriendelijk bedankt Bas

als je wilt kan ik je de bestanden toesturen 2014/2015 vraag er 10 € voor exclusief verzenden naar je opgegeven adres als je wilt mvgr pjotter

[quote quote=18248008]Volgens mij staat er op Spotnet de nieuwe versie met 13 CD’s.
Post is 47 dagen oud.

[/quote]

Onder welke naam staat deze post?

Ik zie alleen een post op spotnet van ruim 400dgn oud

De persoon die versies 2016 op marktplaats en andere 2e hands sites aanbied staat bekend als oplichter is iemand die uit Eindhoven komt

Dit zijn de bestanden voor navigatie 2014-2015
nQlVCPs.png

Zie kaart voor welke landen
NOl0tuM.jpg

Terug
Naar boven