• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 Navi voor Vec C1?

[/rquote]

Ik had jouw posts een paar weken terug al kwijlend bekeken :wors

Hmmm het klinkt allemaal zo aantrekkelijk, maar het lijkt erop dat ik als redelijk technisch leek dit maar beter niet kan doen (?) Bovendien vind ik het wel erg jammer dat mijn stuurbediening het dan niet meer zou doen.

En is een UHP4 module ook te combineren met een CD2005 die ik nu heb?[/rquote]

Ik weet niet of een 2005 met UHP4 werkt... Misschien met een UHP2 als die nog te vinden zijn.

Maar ik ben ook een gigantische leek. De kabelboom laat ik maken. En er zijn ook 4 spaak stuurwielen met wieltjes. Dat scheelt weer een airbag.

Dan zou je nodig hebben:

CM

Stuur

Navi

CID (kunt ook eerst voor een gid gaan) scheelt in de directe kosten.

Als het bij mij werkt maak ik een listing met nummers en een soort van werkbeschrijving. Alleen de kabelboom da's abracadabra voor mij.

Safe driving Jurgen

uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio.

uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio.

[rquote=1848117&tid=140972&author=Spacejam]uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio. [/rquote]

Dit snap ik even niet. Wat moet ik mij uberhaubt voorstellen bij zo'n module? En werkt het niet met mijn GID? waarom zou ik het niet via mijn cd2005 kunnen bedienen?

[rquote=1848117&tid=140972&author=Spacejam]uhp4 gaat denk ik niet werken aangezien die ook afhankelijk is van je display. die zit ook met can-bus aan je display, daarnaast gaat de bediening via de radio. [/rquote]

Dit snap ik even niet. Wat moet ik mij uberhaubt voorstellen bij zo'n module? En werkt het niet met mijn GID? waarom zou ik het niet via mijn cd2005 kunnen bedienen?

de uhp werkt via can-bus, de cd2005 niet en jou huidige gid display ook niet.

Inbouw informatie voor de uhp:

hier zie je ook dat jij een ander type scherm hebt.

de uhp werkt via can-bus, de cd2005 niet en jou huidige gid display ook niet.

Inbouw informatie voor de uhp:

hier zie je ook dat jij een ander type scherm hebt.

Terug
Naar boven