• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd70 navi

zou DEZE cd70 navi in mijn Astra H 2-2005 estate kunnen? heb nu een simpele cd30 zonder mp3 met een monochroom beeldscherm.

Ik weet dat ik naar de dealer moet om de oude af te melden en de nieuwe aan moet melden.

Of moet ik ook het scherm dan vervangen?

speelt de cd70 navi ook mp3's af?

edit: eigen type speler aangepast

de cd70 speelt altijd mp3's af. Maar hij is wel ontzettend gevoelig, je moet de cd's met een zo laag mogelijke snelheid branden.

Je moet wel een dsiplay hebben die werkt met de cd70 , dit moet een CID of GID zijn, daarnaast een gps antenne en een rgb kabel.

Daarna alle programmeren bij de opel dealer met de tech2

oja klopt, hij gaat dan idd van een cd30 naar cd70 ipv cd70 cd70.

RGB kabel is alleen nodig als je naar een cid display gaat.

zijn er bedrijven die dat soort dingen compleet leveren en inbouwen? Dealer zal alleen maar de boordcomputer programmen lijkt me.

Of is er alternatieve aparatuur waarbij ik ook mijn stuurbediening kan gebruiken en de boordcomputer blijft bestaan. En ik las iets over de klok die dan niet meer aangepast kan worden wegens het ontbreken van de cd-30 unit

Dealer levert alles, je betaald wel de hoofdprijs. Neem contact op met Simon aka Simaan die heeft vaak wat liggen en kan alles regelen

Terug
Naar boven