• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cd70 navigatie Benelux 2011-2012

pegasusjan

Post weinig
De CD70 van de Benelux 2011-2012 is te downloaden

omdat ik hier geen link mag zetten zoeken op google met 'cd70 benelux 2012'

denk wel dat dit mag toch,

:wors

Is waarschijnlijk niet een CD70 schijfje , maar eentje voor VDO , etc.

Werkt ook in BMW, Mini , etc.

Hij werkt wel , maar mist een paar opties. ( ik meen dat de postcodes niet werken )

In het verleden zijn er al een paar gepost onder de noemer cd70 , die het niet bleken te zijn !

( Jammer genoeg )

Is waarschijnlijk niet een CD70 schijfje , maar eentje voor VDO , etc.

Hij werkt wel , maar mist een paar opties. ( ik meen dat de postcodes niet werken )

In het verleden zijn er al een paar gepost onder de noemer cd70 , die het niet bleken te zijn !

( Jammer genoeg )

@speaker wrote:Is waarschijnlijk niet een CD70 schijfje , maar eentje voor VDO , etc.

( Jammer genoeg )

Is wel een CD70 schijfje (voor de CD70 van Opel). Postcodes werkt zowiezo niet bij de CD70.

Ik kan je verzekeren dat deze werkt :swear

@speaker wrote:Is waarschijnlijk niet een CD70 schijfje , maar eentje voor VDO , etc.

( Jammer genoeg )

Is wel een CD70 schijfje (voor de CD70 van Opel). Postcodes werkt zowiezo niet bij de CD70.

Ik kan je verzekeren dat deze werkt :swear

Postcodes werken wel bij cd70!!

Load je hem zelf up dan ??

en niet :swear

Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90.

Postcodes werken wel bij cd70!!

Vind het trouwens raar , want de vorige versie ( 2010-2011 ) was al sprake van dat er geen nieuwe uit zou komen voor de cd70/dvd90.

@yzf1kr wrote:Nouja, posten doet hij wel maar uploaden niet. :(

:sleeping

Ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat als je op nzb-index oid kijkt naar cd70-navi , dat 99 van de 100 niet originele cd70's zijn , maar voor VDO systemen....en ... die OOK werken op een cd70. ( maar dan minder/anders ) :angel

@yzf1kr wrote:Nouja, posten doet hij wel maar uploaden niet. :(

:sleeping

Ik bedoelde eigenlijk alleen maar dat als je op nzb-index oid kijkt naar cd70-navi , dat 99 van de 100 niet originele cd70's zijn , maar voor VDO systemen....en ... die OOK werken op een cd70. ( maar dan minder/anders ) :angel

@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!!

Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt, ook niet met de orginele cd van Opel (Navteq) Optie zit niet in de menu's van mijn cd70

@speaker wrote:Postcodes werken wel bij cd70!!

Postcodes heeft in mijn CD70 in iedergeval nooit gewerkt, ook niet met de orginele cd van Opel (Navteq) Optie zit niet in de menu's van mijn cd70

Terug
Naar boven