• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 + Parrot CK3100

[rquote=1842235&tid=139182&author=Spacejam]het kan ook aan de cd70 liggen, dat had ik ook met mijn parrot mki9100 en daarna zelf met de uhp. Het schijnt dat er dan één of andere filter mist in de cd70 op de externe ingang. Dit is bij de eerdere cd70 navi's. Bij de parrot ging het ook na ongeveer een minuutje of iets minder weg, bij de uhp bleef het altijd storen.

Toen ik een dvd100 kreeg was het probleem weg, nu met mijn dvd90 heb ik het probleem ook niet.[/rquote]

Zou ik dan de software nog kunnen updaten of is het een hardwarematig probleem?

@ Ben 1960: Bedankt!

[rquote=1842235&tid=139182&author=Spacejam]het kan ook aan de cd70 liggen, dat had ik ook met mijn parrot mki9100 en daarna zelf met de uhp. Het schijnt dat er dan één of andere filter mist in de cd70 op de externe ingang. Dit is bij de eerdere cd70 navi's. Bij de parrot ging het ook na ongeveer een minuutje of iets minder weg, bij de uhp bleef het altijd storen.

Toen ik een dvd100 kreeg was het probleem weg, nu met mijn dvd90 heb ik het probleem ook niet.[/rquote]

Zou ik dan de software nog kunnen updaten of is het een hardwarematig probleem?

@ Ben 1960: Bedankt!

[rquote=1842589&tid=139182&author=Laagvlieger]Maakt het nog uit als je de parrot harder of zachter zet?[/rquote]

Nee maakt niet uit. Was even bij een radiospecialzaak en die gaven aan dat het misschien aan de massa kan liggen. Die komt nu van de aansteker. Ik ga nog wel even kijken wat er gebeurd als ik de massa van de radio of ander punt pak.

[rquote=1842589&tid=139182&author=Laagvlieger]Maakt het nog uit als je de parrot harder of zachter zet?[/rquote]

Nee maakt niet uit. Was even bij een radiospecialzaak en die gaven aan dat het misschien aan de massa kan liggen. Die komt nu van de aansteker. Ik ga nog wel even kijken wat er gebeurd als ik de massa van de radio of ander punt pak.

ik hep et in m,n vectra ook gehad bij de cd 70 parrott 9200 sover ik weet moet er een andere iso stekker op dan plug en play volgens mij hep ik hem nog liggen maar ik vond et flinktegen vallen hoor telefoon is perfect hoor alleen geluid valt flink tegen gr baboe

ik hep et in m,n vectra ook gehad bij de cd 70 parrott 9200 sover ik weet moet er een andere iso stekker op dan plug en play volgens mij hep ik hem nog liggen maar ik vond et flinktegen vallen hoor telefoon is perfect hoor alleen geluid valt flink tegen gr baboe

[rquote=1843633&tid=139182&author=Laagvlieger]Kun je ook een opname maken van het geluid? Hoe het klinkt?[/rquote]

Nou de opname wordt vrij lastig. Heb het wel geprobeerd maar het geluid is eigenlijk heel anders dan dat de opname weergeeft, dus dat wordt hem niet....

Nog wel even overgehad met familie & vrienden en toen noemde iemand op dat de storing veroorzaakt kan worden door de dynamo. Kan dit? Zal het anders positioneren van de Parrot 'box' dit kunnen verhelpen?

Over het algemeen zijn de moderne dynamo's vrij stil.

Maar proberen die parrot unit te verplaatsen kan geen kwaad.

Kan ook bv een stelmotor zijn van de verwarming of een can bus leiding waar de parrot een signaal van oppikt.

[rquote=1843633&tid=139182&author=Laagvlieger]Kun je ook een opname maken van het geluid? Hoe het klinkt?[/rquote]

Nou de opname wordt vrij lastig. Heb het wel geprobeerd maar het geluid is eigenlijk heel anders dan dat de opname weergeeft, dus dat wordt hem niet....

Nog wel even overgehad met familie & vrienden en toen noemde iemand op dat de storing veroorzaakt kan worden door de dynamo. Kan dit? Zal het anders positioneren van de Parrot 'box' dit kunnen verhelpen?

Ja ik ga eerst van het weekend wel het één en ander verplaatsen om te kijken of dat helpt ik vermoed namelijk dat het ook zoiets is... Wordt vervolgt...

Over het algemeen zijn de moderne dynamo's vrij stil.

Maar proberen die parrot unit te verplaatsen kan geen kwaad.

Kan ook bv een stelmotor zijn van de verwarming of een can bus leiding waar de parrot een signaal van oppikt.

Terug
Naar boven