• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 update disk

Robke1

Post weinig
Ey,

Ik las bij de buren (vectra-c.com) dat ze daar een CD70 update disk deden rond sturen.

Nu vroeg ik mezelf af of hier ook mensen zijn die een CD70 update disk hebben liggen?

Want ik zag dat er bij de update een auto zoom functie in het navi systeem verwerkt zat.

En dat leek me wel erg handig :)

Ik snap niet waarom ze op Vec-C zo moeilijk doen.

Zoek gewoon even op de bekende plekken en je kan hem zo downloaden. Cd'tje branden en klaar.

Ik snap niet waarom ze op Vec-C zo moeilijk doen.

Zoek gewoon even op de bekende plekken en je kan hem zo downloaden. Cd'tje branden en klaar.

Helaas heb ik de meeting in meern moeten missen ivm sinterklaas en bezoek de hele dag.

Ik heb de images gevonden op internet maar ze zeggen dat het updaten wel eens wilt mislukken en speciaal met die copyen.

Of hebben jullie andere ervaringen?

Helaas heb ik de meeting in meern moeten missen ivm sinterklaas en bezoek de hele dag.

Ik heb de images gevonden op internet maar ze zeggen dat het updaten wel eens wilt mislukken en speciaal met die copyen.

Of hebben jullie andere ervaringen?

Ik heb er ook interesse in, maar als het effectief maar enkele euro's kost, dan ga ik liever bij de dealer voor deze update ;) Je weet maar nooit, kans bestaat dat het misloopt

Ik heb er ook interesse in, maar als het effectief maar enkele euro's kost, dan ga ik liever bij de dealer voor deze update ;) Je weet maar nooit, kans bestaat dat het misloopt

origineel gepost door Blackwidow

Precies. 8 euro....

origineel gepost door Blackwidow

Precies. 8 euro....

Het enige probleem wat ik heb is dat de dealer bij mijn in de buurt niet echt het kennis niveau van een gemiddelde opel dealer heeft (pas opnieuw gestart).

Het enige probleem wat ik heb is dat de dealer bij mijn in de buurt niet echt het kennis niveau van een gemiddelde opel dealer heeft (pas opnieuw gestart).

Terug
Naar boven