• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cdc40 mp3

astrahcdti

Post weinig
hallo allemaal

wie weet waar ik zo een cdc40 mp3 kan vinden , zoek me rot maar kan nergens wat vinden

graag jullie hulp

Zoals ik vermelden :) ik zie er wel een paar op ebay staan enkel zijn die niet met mp3, ik vermoed zo dat. dat type wel schaars is.

Succes met je zoektocht :thumb

Zoals ik vermelden :) ik zie er wel een paar op ebay staan enkel zijn die niet met mp3, ik vermoed zo dat. dat type wel schaars is.

Succes met je zoektocht :thumb

Autodemontage Klein Gunnewiek in Groenlo heeft er een paar op de website staan dwz de CDC40 opera met onderdeel nummer 13204012.

Wellicht kun je hier wat mee

Autodemontage Klein Gunnewiek in Groenlo heeft er een paar op de website staan dwz de CDC40 opera met onderdeel nummer 13204012.

Wellicht kun je hier wat mee

Ik heb laatst op een engels forum gelezen dat je ze vanaf bj 2007/2008 met mp3 heb.

Misschien dat je wat kan met deze info.

Heb er zelf ook nog wel een te koop maar dat is wel zonder mp3 is van bj 2006 merk grundig.

Succes met zoeken.

Terug
Naar boven