• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centrale deur vergrendeling probleem

Goedendag

Ik heb een probleem met me centrale deurvergrendeling

heb al de zoeken knop gebruikt en van de meeste van de gevonden tropics werdt ik niet echt wijzer uit.

Dus bij deze.

ik heb een opel astra carvavan 1.6 8v

bouwjaar 1999

Centrale deur vergredeling is Standaard van opel is er niet Na de hand in gebouwd

ik heb de auto nu 3 maanden in mijn bezit.

de vorige eigennaar heeft de sleutels aardig verziekt met batterijen vervangen waar de clip in de sleutels los was gekomen en opnieuw gesoldeerd moest worden.

bij 1 sleutel is dat gelukt de andere is overleden.

De centrale deurvergrendeling werkte altijd naar behoren met sleutel.

tot vorige week ineens ging de auto nog wel open maar niet meer dicht.

met de sleutel in de deur dicht gedaan Werkte wel op alle deuren tegelijk.

maar open met de sleutel werkte ook ineens niet meer.

had er niet heel veel problemen mee dat ik dan op de bestuurders kant de deur moest openen doen en dat alle deuren open en dicht gingen.

Tot 2 dagen later dat ook niet meer werkte.

alleen de bestuurders deur gaat open en dicht en de rest van de deuren blijven dicht.

en aangezien ik geen sleutel gaten er in heb zitten moet ik het vanuit binnen doen dit gaat wel.

dus de auto staat niet op safe lock wat ik eerder gelezen heb.

Volgens mij heeft mijn auto dat ook niet.

heb dat ook geprobeerd.

__

Ik heb zelf de zekeringen na gekeken deze waren allemaal goed.

heb een nieuwe batterij in de sleutel gedaan.

lampjes branden gewoon rood.

Het opnieuw instellen van me sleutel door in contact te doen naar stand 2 te draaien knop indrukken en opnieuw laten syncroniseren heb ik ook al meerdere keren geprobeerd.

---

2 dagen voor de problemen met me centrale deur vergrendeling heb ik wel een nieuwe zekering van me binnen verlichting moeten vervangen omdat ik met me lampjes bezig was en het zekeringtje kapot ging.

heb voor een 7 een 10 er in gezet ( weet niet of dit een probleem kan opleveren lijkt me niet )

Ik synchoniseer ze door de sleutel in het contact te steken, knop in te drukken en dan pas de sleutel draaien tot het in contact staat.

Aangezien je geen andere sleutel hebt kun je niet controlleren of het toevalling aan het zendertje in de sleutel ligt.

Mark

Ik synchoniseer ze door de sleutel in het contact te steken, knop in te drukken en dan pas de sleutel draaien tot het in contact staat.

Aangezien je geen andere sleutel hebt kun je niet controlleren of het toevalling aan het zendertje in de sleutel ligt.

Mark

Gebeurt soms wel is dat er per ongeluk een knopje ingedrukt wordt als de deur open staat.

En dan werkt de centrale vergrendeling ook niet goed meer.

Centrale vergrendeling synchroniseren doe je als volgt.

In de auto gaan zitten met de deuren dicht, en dan een paar keer aan de bestuurderszijde de deurknop op slot en weer open doen.

Gebeurt soms wel is dat er per ongeluk een knopje ingedrukt wordt als de deur open staat.

En dan werkt de centrale vergrendeling ook niet goed meer.

Centrale vergrendeling synchroniseren doe je als volgt.

In de auto gaan zitten met de deuren dicht, en dan een paar keer aan de bestuurderszijde de deurknop op slot en weer open doen.

Synocronisatie heb ik al meerdere malen geprobeerd

Opel handleiding boekje er bij gepakt en geprobeerd

De optie de je verteld in de auto Zitten deur slot zelf dicht open doen gaat niet

Knop aan de bestuurderskant krijg je niet ingedrukt

Krijg je alleen naar beneden op slot doormidden van aan de buitenkant op slot draaien met de sleutel

Nou heb ik ook dingen gelezen over een kiekert ? Wat is dit en waar zit dit

En welke relais sturen de cv aan daar ben ik nog niet achter gekomen

Synocronisatie heb ik al meerdere malen geprobeerd

De optie de je verteld in de auto Zitten deur slot zelf dicht open doen gaat niet

Krijg je alleen naar beneden op slot doormidden van aan de buitenkant op slot draaien met de sleutel

Niemand die hier iets van af weet hoe dit te repareren is war het kan zijn.

Update me kofferbakdeur open dicht doen met de sleutel hoor ik wel een motortje draaien

Bij betuurders deur niet

Wil morgen me bestuurders deur bekleding er af halen o

Er achter te kijken wat het kan zijn

Mocht dit nou het motortje zijn kan ik deze dan gewoon van een andere Astra type op de sloop halen

Geeft dit geen problemen

Hopen op reakties die me kunnen helpe

Niemand die hier iets van af weet hoe dit te repareren is war het kan zijn.

Update me kofferbakdeur open dicht doen met de sleutel hoor ik wel een motortje draaien

Bij betuurders deur niet

Wil morgen me bestuurders deur bekleding er af halen o

Er achter te kijken wat het kan zijn

Mocht dit nou het motortje zijn kan ik deze dan gewoon van een andere Astra type op de sloop halen

Geeft dit geen problemen

Hopen op reakties die me kunnen helpe

bij je bestuurders slot zit geen motortje die je hoort als je de sleutel draait. daar zit eigenlijk alleen een schakelaar,

je kunt ook eens even kijken bij de unit voor de vergrendeling, die zit bij de passagiers kant achter de kap naast de deur

veel succes! Ruud

bij je bestuurders slot zit geen motortje die je hoort als je de sleutel draait. daar zit eigenlijk alleen een schakelaar,

je kunt ook eens even kijken bij de unit voor de vergrendeling, die zit bij de passagiers kant achter de kap naast de deur

veel succes! Ruud

[rquote=1892415&tid=144574&author=Liljeffrey11]Synocronisatie heb ik al meerdere malen geprobeerd

[/rquote]

Dit heb je wel gedaan met de deur dicht. Want met de deur open wil het niet , als je het met de deur dicht hebt geprobeerd zit het in de deur.

Want normaal gesproken kan je met de deur dicht gewoon de knop indrukken.

Dus denk dat het probleem daar ergens zit.:hmmz

[rquote=1892415&tid=144574&author=Liljeffrey11]Synocronisatie heb ik al meerdere malen geprobeerd

[/rquote]

Dit heb je wel gedaan met de deur dicht. Want met de deur open wil het niet , als je het met de deur dicht hebt geprobeerd zit het in de deur.

Want normaal gesproken kan je met de deur dicht gewoon de knop indrukken.

Dus denk dat het probleem daar ergens zit.:hmmz

Dit is gedaan met de deur dicht

Ene keer wilt de knop wel dicht andere keer niet

Ga vandaag even kijken bij dat kastje wat weest genoemd

Welke relais sturen de cv aan kan deze niet vinden

Dit is gedaan met de deur dicht

Ene keer wilt de knop wel dicht andere keer niet

Ga vandaag even kijken bij dat kastje wat weest genoemd

Welke relais sturen de cv aan kan deze niet vinden

Als er iemand is met een opcom in de buurt moet jedeze je auto eens laten uitlezen

en eventueel de sleutel opnieuw programeren, waarschijnlijk is of de sleutel niet meer geprogrammeerd. Of is je cv unit kapot.

Terug
Naar boven