• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

centrale deur vergrendeling zafira opc/*opgelost*

Doormeten op de connector terwijl iemand de achter ramen bediend?

Dan zou je weten of er spanning is?

Anders zit het probleem in het motortje of raammechanisme denk ik? :hmmz

Raam mechanisme is bij mij inmiddels ook al vervangen, op vakantie pleurde zo het raam naar onder :wtf

Iets afgebroken en dus naar de dealer in duitsland, vroegen ze maar liefst €850,- voor. :argue :fy1

Zooitje los geschroefd en een stuk hout er onder gezet, bij thuiskomst een nieuwe besteld bij de onderdelenboer voor €179,- inclusief motortje.

1,5 uur werk en probleem opgelost :thumbup

Zo dat ze zelf in duitsland zoveel vragen voor reparatie niet verwacht :wtf

Maaarrr ik heb goed nieuwss gelukkigg ik had idd 1 zekering over het hoofd gezien nr 17 die zag er goed uit maar ik had toch even doorgemeten en wat blijkt die was kapot dus vervangen en ze doen het allebei weer ik gaa vanavond beginnen aan een how to do :jerry

Bij de dealer zeiden ze het kan kosten tussen de 100 en of als er een nieuwe kabelboom moest rond 200/250euro en dit heeft mij zelf maaarrr 6 euro gekost ! Daarvan had ik nieuwe kabeltjes gekocht

kripkousjes en zekeringen! En voor zekkerheid altijd kabeltape eromheen gezet maar die had ik al

liggen

Dus al gauw heel wat euros bespaard

En iedereen hartelijk dank voor het meedenken en helpen met het oplossen van dit probleempje :jerry

Terug
Naar boven