• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centrale deurvergrendeling

Mipilo

Post weinig
Hallo,

Ik heb een Opel Corsa B 1.7 diesel bouwjaar 2000 met een centrale deurvergrendeling maar niet op afstandsbediening.

Kan ik zo'n kastje ergens kopen en zoja, hoeveel kost dat wel niet?:)

Alvast bedankt!

geloof dat je voor rond de 50 euro al 4 van die motortjes heb, setjes van 2 weet ik niet. maar zou er gewoon 4 kopen, mocht er 1 kapot gaan na verloop van tijd heb je er altijd nog 2 reserve :)

staan er zat op internet en bij de schoen/sleutelmaker hier heb je ze ook

geloof dat je voor rond de 50 euro al 4 van die motortjes heb, setjes van 2 weet ik niet. maar zou er gewoon 4 kopen, mocht er 1 kapot gaan na verloop van tijd heb je er altijd nog 2 reserve :)

staan er zat op internet en bij de schoen/sleutelmaker hier heb je ze ook

[rquote=1845403&tid=140808&author=DeMeistah]geloof dat je voor rond de 50 euro al 4 van die motortjes heb, setjes van 2 weet ik niet. maar zou er gewoon 4 kopen, mocht er 1 kapot gaan na verloop van tijd heb je er altijd nog 2 reserve :)

staan er zat op internet en bij de schoen/sleutelmaker hier heb je ze ook [/rquote]

Er zit al een centrale deurvergrendeling in maar niet met afstandbediening.

[rquote=1845403&tid=140808&author=DeMeistah]geloof dat je voor rond de 50 euro al 4 van die motortjes heb, setjes van 2 weet ik niet. maar zou er gewoon 4 kopen, mocht er 1 kapot gaan na verloop van tijd heb je er altijd nog 2 reserve :)

staan er zat op internet en bij de schoen/sleutelmaker hier heb je ze ook [/rquote]

Er zit al een centrale deurvergrendeling in maar niet met afstandbediening.

[rquote=1845503&tid=140808&author=testdrive]internet staan er zat op, heb de mijne bij www.cargoods.nl vandaan.

kan je gewoon tussen je bestaande cv aan sluiten.

en kost geen drol[/rquote]

oke ik heb mijn auto nog geen week maar ik dacht dat er misschien een specialen opel ontvanger nodig was of iets dergelijks.

Bedankt!

[rquote=1845503&tid=140808&author=testdrive]internet staan er zat op, heb de mijne bij www.cargoods.nl vandaan.

kan je gewoon tussen je bestaande cv aan sluiten.

en kost geen drol[/rquote]

oke ik heb mijn auto nog geen week maar ik dacht dat er misschien een specialen opel ontvanger nodig was of iets dergelijks.

Bedankt!

[rquote=1845510&tid=140808&author=testdrive]als ik het goed heb zijn het enkel 2 draadjes die je moet onderscheppen.

maar je krijgt er een mooie tekening bij[/rquote]

Ik zie het op de site ik ga de busniss versie kopen, bedankt!!

[rquote=1845510&tid=140808&author=testdrive]als ik het goed heb zijn het enkel 2 draadjes die je moet onderscheppen.

maar je krijgt er een mooie tekening bij[/rquote]

Ik zie het op de site ik ga de busniss versie kopen, bedankt!!

Ik heb deze set al drie keer ingebouwd in verschillende wagens en deze is erg mooi afgewerkt en ook heel goedkoop::thumbup

Veel van die remotes hebben een zeer slap plastic oogje voor de sleutel ring. Bij deze is dat een paar millimeter dikke metalen plaat die door de hele remote loopt. Bovendien zitten er vier functies op de remotes, mocht je nog eens iets anders apart op afstand willen schakelen.

Ik heb deze set al drie keer ingebouwd in verschillende wagens en deze is erg mooi afgewerkt en ook heel goedkoop::thumbup

Veel van die remotes hebben een zeer slap plastic oogje voor de sleutel ring. Bij deze is dat een paar millimeter dikke metalen plaat die door de hele remote loopt. Bovendien zitten er vier functies op de remotes, mocht je nog eens iets anders apart op afstand willen schakelen.

Terug
Naar boven