• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centrale deurvergrendeling

Owke nu wordt ik toch wel flauw van,..

Ik zit met het volgende probleem.,

De op maat gemaakte sleutelbaarden wat ik er bij heb bestel zijn blijkbaar te kort.,

Vanavond

Andere sleutel gekocht bij de plaatselijke sleutelmaker, een orginele opel sleutel zonder chip.,

op maat laaten maken.....

thuis gekomen plastic er afgesneden blijkt op de plaats waar De sleutel in de klapsleutel valt , blijkt nu een gat te zitten door dit gat blijft de sleutel op zen plaats zitten, maar goed.,

wat ik dus nu nodig ben is:

- gewoon een orginele opel tigra sleutel

- wat de plaatselijke sleutelmaker pas kan maken naar mijn orginele sleutel van mijn tieg

- wat net zo lang is als mijn orgine sleutel waar geen gaten in zitten maar wat gewoon masief is.

iemand mss een idee?

Nah dat is niet wat ik wil., dat zijn beunhaaspraktijken., die sleutel moet gewoon passen.,

ik laat hem door een bekende van mij dichtlassen., want die sleutel waar dat gaatje in zat, is van ijzer., met iets messing er door heen en die jongen kan messing lassen. :D! dus binnen kort ff update:D hopelijk doet hij het dan! haha..,!

Nah dat is niet wat ik wil., dat zijn beunhaaspraktijken., die sleutel moet gewoon passen.,

ik laat hem door een bekende van mij dichtlassen., want die sleutel waar dat gaatje in zat, is van ijzer., met iets messing er door heen en die jongen kan messing lassen. :D! dus binnen kort ff update:D hopelijk doet hij het dan! haha..,!

ik heb deze sleutels en die passen als gegoten..

491.jpg

voor lijm heb ik gewoon Bison Alleslijm gepakt..

en de sleutel compleet opengehaald zodat het

voorin kon..

sleutelbaarden die ik besteld heb zijn ook net zo lang als mijn

standaart tigra sleutel...

ik heb deze sleutels en die passen als gegoten..

491.jpg

voor lijm heb ik gewoon Bison Alleslijm gepakt..

en de sleutel compleet opengehaald zodat het

voorin kon..

sleutelbaarden die ik besteld heb zijn ook net zo lang als mijn

standaart tigra sleutel...

Owke! magoed., ! mijn C.V. heeft nu in totaal 30 euro gekost! dus!:D en daar tel ik het 2 sleutelbaarden bij die ik heb gekocht op heb laten sturen:P en pas laten maken van 16 euro bij:P hahah! Centrale Deurvergrendeling setje koste mij maar 17 euro! ofzo:angel normaal betaal je er 29,95 voor + 6 euro aan verzend kosten! en dan nog 2 sleutelbaarden van 6 euro!:D dus ik mag niet klagen:$ maar het is niet leuk dat je zelf moet gaan nadenken hoe je iets kan laten werken., als je iets besteld wat normaal gesproken gelijk al moet werken:P hahah!

Owke! magoed., ! mijn C.V. heeft nu in totaal 30 euro gekost! dus!:D en daar tel ik het 2 sleutelbaarden bij die ik heb gekocht op heb laten sturen:P en pas laten maken van 16 euro bij:P hahah! Centrale Deurvergrendeling setje koste mij maar 17 euro! ofzo:angel normaal betaal je er 29,95 voor + 6 euro aan verzend kosten! en dan nog 2 sleutelbaarden van 6 euro!:D dus ik mag niet klagen:$ maar het is niet leuk dat je zelf moet gaan nadenken hoe je iets kan laten werken., als je iets besteld wat normaal gesproken gelijk al moet werken:P hahah!

Dominic zou jij mij kunnen vertellen waar je infrarood zendertje heb geplaast!?

als ik logies zou na denken ergens hoog in de auto, want dan heeft die het meeste berijk:D maar ik hoor het wel:D

groet normen:P

Dominic zou jij mij kunnen vertellen waar je infrarood zendertje heb geplaast!?

als ik logies zou na denken ergens hoog in de auto, want dan heeft die het meeste berijk:D maar ik hoor het wel:D

groet normen:P

ik lees net op internet dat je voor opel 2 soorten sleutel baarden hebt .

staat op de site van dominic .

opel a en opel b mischien dat hier het verschil in kan zitten ?

ik heb geen idee maar probeer mee te helpen

ik lees net op internet dat je voor opel 2 soorten sleutel baarden hebt .

staat op de site van dominic .

opel a en opel b mischien dat hier het verschil in kan zitten ?

ik heb geen idee maar probeer mee te helpen

infrarood????????????

bij mij zit er gewoon een zender in :D

infrarood is wel heel ouderwets en inbraakgevoelig...

met een PDA kun je namelijk vrijwel alle contacten

openmaken met een IR ontvanger..

maar ik zou het midden op het dashbord zetten

denk ik? (tegen het raam dan he)

deze sets hebben wel een zendertje...

infrarood????????????

bij mij zit er gewoon een zender in :D

infrarood is wel heel ouderwets en inbraakgevoelig...

met een PDA kun je namelijk vrijwel alle contacten

openmaken met een IR ontvanger..

maar ik zou het midden op het dashbord zetten

denk ik? (tegen het raam dan he)

deze sets hebben wel een zendertje...

Dag dominic,

ik had het verkeerd dat dinggetje op de foto rechts boven in

dat is een indicator ledje dat aangeeft of het sleutelloos systyeem werkt en die geeft de status aan of de auto op slot zit of open is. Deze hoef ik dus niet in te pluggen, want ik weet voor me zelf wel of die op slot is of niet!:D

img0163zl.jpg

Alvast bedankt m.v.g. normen!

Dag dominic,

ik had het verkeerd dat dinggetje op de foto rechts boven in

dat is een indicator ledje dat aangeeft of het sleutelloos systyeem werkt en die geeft de status aan of de auto op slot zit of open is. Deze hoef ik dus niet in te pluggen, want ik weet voor me zelf wel of die op slot is of niet!:D

img0163zl.jpg

Alvast bedankt m.v.g. normen!

Dominic, zou je mij in dit topic is een kleine beschrijving willen geven hoe jij te werk bent gegaan!?king:

er zit wel een beschrijving bij maar ik neem aan dat je hem zelf hebt geplaatst de module en dus ook weet welke kapjes je los moet halen:D welke draden je hebt moeten zoekken!,en waar deze zitten met het aantal schroeven enzvoort:D misschien een aantal foto's er bij(A)?king:

Alvast bedankt! groet normen!:wors

Terug
Naar boven