• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

centrale vergrendeling werkt plots niet meer.

[rquote=1845189&tid=140744&author=VectraDennis]is de batterij van de AB niet leeg ??

misschien had ff opnieuw synchroniseren ook wel geholpen.[/rquote]

Tja dacht ikm ook al aan of de synchronisatie is niet oke tussen auto en afstandsbediening.

Dit kunnen ze resetten even in een opel garage.

[rquote=1845189&tid=140744&author=VectraDennis]is de batterij van de AB niet leeg ??

misschien had ff opnieuw synchroniseren ook wel geholpen.[/rquote]

Tja dacht ikm ook al aan of de synchronisatie is niet oke tussen auto en afstandsbediening.

Dit kunnen ze resetten even in een opel garage.

opcom eraan hangen en misschien kun je dit verhaal nu weer synchroniseren met elkaar.

Gisteren even met de nieuwe binnengekomen opcom getest en werkt perfect dus dit waarschijnlijk ook,

Succes.

opcom eraan hangen en misschien kun je dit verhaal nu weer synchroniseren met elkaar.

Gisteren even met de nieuwe binnengekomen opcom getest en werkt perfect dus dit waarschijnlijk ook,

Succes.

Erwin heb je nog geen opcom dan.

Kan er nog wel snel aan 1 komen als je wil.

Heb er namelijk al 10 verkocht via dit forum.

Hoor het wel als je er belang bij hebt.

Erwin heb je nog geen opcom dan.

Kan er nog wel snel aan 1 komen als je wil.

Heb er namelijk al 10 verkocht via dit forum.

Hoor het wel als je er belang bij hebt.

net gekeken, geen foutcodes, sleutels opnieuw gepgogrammeerd maar als ik in contact doe en op de knoppen druk gebeurt er niks.

moeten de deuren niet open en dicht gaan?

Erwin

net gekeken, geen foutcodes, sleutels opnieuw gepgogrammeerd maar als ik in contact doe en op de knoppen druk gebeurt er niks.

moeten de deuren niet open en dicht gaan?

Erwin

Als het goed is wel ja,

Tevens hoeveel sleutels heb je erbij, en bij mijn op-com kun je de sleutels en de centr verg. programmeren.

Anders eerst even de accupolen loshalen zodat de auto zich opnieuw kan inlezen via de op-com,

Succes hiermee

Als het goed is wel ja,

Tevens hoeveel sleutels heb je erbij, en bij mijn op-com kun je de sleutels en de centr verg. programmeren.

Anders eerst even de accupolen loshalen zodat de auto zich opnieuw kan inlezen via de op-com,

Succes hiermee

oke, ik heb het volgende gedaan,

hele vergrendeling werkte niet meer, ook niet synchroniseren, toen heb ik de accu losgemaakt voor +- 10 minuten,

daarna werkte alles weer behalve synchroniseren, ik heb met op-com de sleutels opnieuw geprogrammeerd.

nu werkt alles de deuren open en dicht,

alleen als ik de sleutel in contact doe en op de knoppen druk gebeurt er niks, zou dan niet de deuren open en dicht moeten gaan?

want voor de rest werkt alles prima.

Erwin

oke, ik heb het volgende gedaan,

hele vergrendeling werkte niet meer, ook niet synchroniseren, toen heb ik de accu losgemaakt voor +- 10 minuten,

daarna werkte alles weer behalve synchroniseren, ik heb met op-com de sleutels opnieuw geprogrammeerd.

nu werkt alles de deuren open en dicht,

alleen als ik de sleutel in contact doe en op de knoppen druk gebeurt er niks, zou dan niet de deuren open en dicht moeten gaan?

want voor de rest werkt alles prima.

Erwin

Terug
Naar boven