• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centrale vergrendeling

Zoals ik al in het voorsteltopic schreef, werkt de cv aan de bijrijderskant niet.

Nu heb ik geprobeerd te resetten zoals wel vaker word geadviseerd, maar dit werkt helaas niet.

Vanmiddag heb ik het deurpaneel eraf gehaald om te kijken of ik iets bijzonders kon zien, wat niet het geval was, dus nu denk ik dat het motortje gewoon kapot is.

Weet iemand hoe je dit kan testen of heeft iemand nog ideeen of tips? Volgens mij is het slot demonteren nog een aardige klus...

vectra B? dan is hoogst waarsch. het motortje overleden

uurtje werk om er een te vervangen :) alleen kun je er Knudde bij

http://www.opelvectra.info/" onclick="window.open(this.href);return false; <--- daar onder het kopje how too ... is wel te vinden hoe je het doet

suc6

vectra B? dan is hoogst waarsch. het motortje overleden

uurtje werk om er een te vervangen :) alleen kun je er Knudde bij

http://www.opelvectra.info/" onclick="window.open(this.href);return false; <--- daar onder het kopje how too ... is wel te vinden hoe je het doet

suc6

Mooi klusje voor het weekend dus....

Waar zijn deze motortjes te krijgen, behalve bij de dealer? Of zijn alleen de originele aan te raden?

Mooi klusje voor het weekend dus....

Waar zijn deze motortjes te krijgen, behalve bij de dealer? Of zijn alleen de originele aan te raden?

klopt, maar op de sloop zijn ze ook niet nieuw . . . en heb je kans dat je binnen korte tijd weer hetzelfde hebt

ik weet het 100 euro is niet goedkoop, maar een deurpaneel kapot slopen omdat je binnen korte tijd weer staat is duurder.

klopt, maar op de sloop zijn ze ook niet nieuw . . . en heb je kans dat je binnen korte tijd weer hetzelfde hebt

ik weet het 100 euro is niet goedkoop, maar een deurpaneel kapot slopen omdat je binnen korte tijd weer staat is duurder.

Het slot enzo werkt nog gewoon, alleen de cv op die deur niet, dus ik kan deurpaneel gewoon netjes demonteren.

Het staat alleen zo lullig als je popi-jopie naar je auto loopt, de deuren op afstand ontgrendeld en dan dat ene knopje met de hand omhoog moet trekken.....

Ik ben van mening dat je gebreken aan een auto zsm moet oplossen, anders heb je binnen de kortste keren een hele waslijst met mankementen, en dan ben ik snel uitgekeken op een auto...

Het slot enzo werkt nog gewoon, alleen de cv op die deur niet, dus ik kan deurpaneel gewoon netjes demonteren.

Het staat alleen zo lullig als je popi-jopie naar je auto loopt, de deuren op afstand ontgrendeld en dan dat ene knopje met de hand omhoog moet trekken.....

Ik ben van mening dat je gebreken aan een auto zsm moet oplossen, anders heb je binnen de kortste keren een hele waslijst met mankementen, en dan ben ik snel uitgekeken op een auto...

helemaal gelijk in :) en wat SW daar vertelt klopt opzich wel maar voor die 100,- heb je er op de sloop 4 motoren dus ... ja als je dan nog eens moet

en als je 1x weet hoe het moet is het ook een eitje ;)

helemaal gelijk in :) en wat SW daar vertelt klopt opzich wel maar voor die 100,- heb je er op de sloop 4 motoren dus ... ja als je dan nog eens moet

en als je 1x weet hoe het moet is het ook een eitje ;)

Terug
Naar boven