• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chevette achterlichten

DennisKadett

Post weinig
Ik vind die chromen lijstjes om de achterlichten van de Chevette echt mooi. Nu wil ik graag weten of er iemand op het forum is die dit ook op zijn Kadett heeft, of dat iemand weet hoe ik eraan kan komen? Nog even een plaatje voor de duidelijkheid, dit bedoel ik dus:

64471252_6-VENDO-CHEVETTE-TUBARaO-ANO-1976-Brasil.jpg

Dit zo te zien de latijns amerikaanse uitvoering, mja, goed zoeken op Ebay, ik zou het eigenlijk verder ook niet weten.

Ja klopt inderdaad. In Brazillië zijn zie je ze nog veel. Ik heb ook een Braziliaanse site gevonden die ze verkoopt. Ik heb ze gemaild om te vragen of ze deze op kunnen sturen naar Nederland.

Dus laten we hopen dat het kan en dat het een beetje betaalbaar isking:

Jah klopt, de vauxhall heeft gewoon kadett achterlichten maar de Braziliaanse versie, de K180 of ook Chevette had dat wel zo. Die werden daar ook gebouwd.

weet dat er iemand op het c kadett forum ook mee bezig is om ze hier heen te krijgen die heeft daar kennisen wonen.ik vind het wel vet zeker bijveel chroom op de kadett

:thumbup

1487499922_ce45c31d46_b.jpg

chev_02708l.jpg

ik vind ze ook gaaaf, echt oldschool.

Misschien zijn er nog meer mensen die wel en setje zouden willen, dan kun je verzendkosten spreiden..:thumbup

Met andere woorden, jij wilt ze ook?:P Ik heb vandaag een mailtje uit Brazilië gehad. Die chromen lijstjes kosten 13 euro voor 2 en als je daar nog van die tweekleurige achterlichtglazen (wit/rood/rood) bij wilt hebben komt er nog 8,80 bij voor 2. Dus met 22 euro heb je zo'n set, glazen is trouwens wel zonder lampjes. Maar als er nog meer intresse is kan het inderdaad tegelijk besteld worden... Laat het maar weten... Daarna komen er natuurlijk nog wel verzendkosten bovenop;)

Kan dat bedrijf uit Brazilië ook andere lampen bestellen? Ik ben namelijk nog op zoek naar een set lampenhouders voor mijn Corsa B achterlichten (daar een Chevrolet Classic)

origineel gepost door IceFreak

Kan dat bedrijf uit Brazilië ook andere lampen bestellen? Ik ben namelijk nog op zoek naar een set lampenhouders voor mijn Corsa B achterlichten (daar een Chevrolet Classic) Nee, die website is alleen voor oldtimers. Dus ik ben bang dat je even verder moet zoeken;)

Ik denk dat ik zondag de definitieve bestelling door ga geven. De communicatie gaat via mail, dus veel vertraging en ik denk dus ook dat het nog wel drie weken duurt voordat ze opgestuurd worden. Maar ik zal jullie twee (Kadett91 en c-dett16v) meenemen in de bestelling.

Nog even een algemene mededeling, de lijstjes zijn ook in zwart verkrijgbaar.king:

Terug
Naar boven