• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chevrolet Vectra B dashboard

@chevy vectra 3.2 v6 wrote:En ik kan het allemaal weten wand ik heb de enige echte chevrolet vectra C sedan 3.2 v6.

En het mahonie dashboord staat hem echt prachtig samen met het creme kleurige leer.

Ik heb al veel vragende mensen gehad hoe ik aan die chevrolet emblemen kom en moest zelfs een keer men kentekenbewijs laten zien om te bewijzen dat het een echte was.

Ben wel benieuwd hoeveel er in nederland rondrijden en waar?

Als ie oorspronkelijk (ook) in Noord Amerika geleverd is, dan heb je kans dat je in de omgeving van Brunssum er nog wel eentje tegen kan komen. Verder is de kans hééééél erg klein. Zeldzaam is het in ieder geval! ;) Maar ben wel benieuwd naar het interieur, heb je daar foto's van? :)

@Lemmens wrote:@chevy vectra 3.2 v6 wrote:En ik kan het allemaal weten wand ik heb de enige echte chevrolet vectra C sedan 3.2 v6.

En het mahonie dashboord staat hem echt prachtig samen met het creme kleurige leer.

Ik heb al veel vragende mensen gehad hoe ik aan die chevrolet emblemen kom en moest zelfs een keer men kentekenbewijs laten zien om te bewijzen dat het een echte was.

Ben wel benieuwd hoeveel er in nederland rondrijden en waar?

Als ie oorspronkelijk (ook) in Noord Amerika geleverd is, dan heb je kans dat je in de omgeving van Brunssum er nog wel eentje tegen kan komen. Verder is de kans hééééél erg klein. Zeldzaam is het in ieder geval! ;) Maar ben wel benieuwd naar het interieur, heb je daar foto's van? :)

in noord Amerika rijden ze niet rond als Chevy, daar rijden ze rond als Saturn ;)

ook een van de merken die afgestoten is door GM, net als Saab

alleen was het bij Saturn vrij direct over en uit.

in noord Amerika rijden ze niet rond als Chevy, daar rijden ze rond als Saturn ;)

ook een van de merken die afgestoten is door GM, net als Saab

alleen was het bij Saturn vrij direct over en uit.[/quote]

Ok? Ik ben van plan om over een paar jaar een saturn sky (vreemde opel gt ;) ) te importeren, maar weet niet of dat dan een goed plan is....

22855d1205151661-pontiac-solstice-targa-saturn-sky-2978.jpg

De Sky is dezelfde auto als de Pontiac Stolstice.

Welke weer gelijk is aan de Opel GT.

En Vauxhall zal hem ook wel geleverd hebben.

Zou het niet zo kunnen zijn, dat als je een onderdeelnummer hebt, je het gewoon bij VOD kunt bestellen? Met Vauxhall en Chevrolet lukt dat ook.

De binnenkant van mijn chevy is exact het zelfde als een zeer luxe vectra c ook het dashboord en ik rijdt rondjes in schiedam kethel.

Voor de rest staat hij veel stil woon werk verkeer doe ik op mijn zundapp :thumbup en mijn vrouw heeft een smart brabus :wub

Terug
Naar boven