Ik zal hier maar eens een verbouwingstopic voor aanmaken aangezien ik al langzaam bezig ben met de auto.
Zoals hij was:
(hier was hij al beter toen ik gekocht had, had em een keertje goed gewassen en "gepolierd") Toen ik hem net kocht was de vorige eigenaar zo slim geweest om alle kleine plekjes en putjes bij te werken met grijze verf:swear (half de bumpers zijn zo gedaan). Ook hing er aan de binnekant van de skirts een gortig goedje (teer vermoed ik, dit heeft allemaal gele plekjes achtergelaten dus de skirts moeten er is af en opnieuw gespoten worden. Ook heb ik al een deel van de stickers op de achterklep verwijderd.
Binnenin:
Momenteel:
Alles stickers zijn verwijderd en andere velgen eronder (14" 6J met 185-55-14)
Binnenin is de KM teller ondertussen ook al vervangen voor een model met toerenteller:wub
Verdere Plannen:
-andere voorbumper (iets clean)
-andere koplampen (angel eyes)
-andere velgen
-andere km teller (done)
-motorkap (doorgelast en booskijkers)
-verlagen (heb een setje -4 liggen maar denk dat dit nog niet laag genoeg gaat zijn)
-skirts en bumpers eens overspuiten
-ooit eens volledig overspuiten (terug wit?)
Zoals hij was:
(hier was hij al beter toen ik gekocht had, had em een keertje goed gewassen en "gepolierd") Toen ik hem net kocht was de vorige eigenaar zo slim geweest om alle kleine plekjes en putjes bij te werken met grijze verf:swear (half de bumpers zijn zo gedaan). Ook hing er aan de binnekant van de skirts een gortig goedje (teer vermoed ik, dit heeft allemaal gele plekjes achtergelaten dus de skirts moeten er is af en opnieuw gespoten worden. Ook heb ik al een deel van de stickers op de achterklep verwijderd.
Binnenin:
Momenteel:
Alles stickers zijn verwijderd en andere velgen eronder (14" 6J met 185-55-14)
Binnenin is de KM teller ondertussen ook al vervangen voor een model met toerenteller:wub
Verdere Plannen:
-andere voorbumper (iets clean)
-andere koplampen (angel eyes)
-andere velgen
-andere km teller (done)
-motorkap (doorgelast en booskijkers)
-verlagen (heb een setje -4 liggen maar denk dat dit nog niet laag genoeg gaat zijn)
-skirts en bumpers eens overspuiten
-ooit eens volledig overspuiten (terug wit?)