• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

chip tuning

hoi heren en dames.

vandaag bij chartertech.nl geweest,tjonge tjonge wat een geweldig gevoel en verschil zo een vectra met een lekker koppel eronder en de egr uitgeschakeld.

Super service en echte kwaliteit ,rick neemt er echt de tijd voor en als hij twijfelt duurt het iets langer zodat hij zeker weet dat het oke is.

Ik kan er jullie met een gerust hart naar toe sturen daar krijgen jullie echt geen spijt van.

Dus deze kan ook cdti's tunnen.

En de prijs is super.kijk maar even op zijn site.

gr edwin

Klink allemaal fantastisch als ik jullie ervaringen zo lees, maar gaat er niets kapot ?? Ik bedoel, de gearbak, houdt ie dat wel vol ?

Van 100pk naar 150 of zelfs 180pk gaan .... das bijna 2 x zo veel :wtf

Klink allemaal fantastisch als ik jullie ervaringen zo lees, maar gaat er niets kapot ?? Ik bedoel, de gearbak, houdt ie dat wel vol ?

Van 100pk naar 150 of zelfs 180pk gaan .... das bijna 2 x zo veel :wtf

Lekker koppel erbij... we willen natuurlijk wel getallen (en grafieken) zien!

Van wat ben je naar wat gegaan?

En dit bericht riekt meer naar reclame dan normale gebruikers ervaringen :swear

Lekker koppel erbij... we willen natuurlijk wel getallen (en grafieken) zien!

Van wat ben je naar wat gegaan?

En dit bericht riekt meer naar reclame dan normale gebruikers ervaringen :swear

hoi

inderdaad is dit geen reclame maar zoals wij het noemen gewoon goede ervaring ergens.

Ik ben van 100pk naar 150pk gegaan,en koppel 240nm naar ongeveer 350nm.

geen grafieken ofzo maar gevoelllllll.

gr edje

hoi

inderdaad is dit geen reclame maar zoals wij het noemen gewoon goede ervaring ergens.

gr edje

@edje73 wrote:hoi

gr edje

zooooo ... ander blokje erin gegooid? chippen kom je een heel eind mee maar zoveel ?

anyways maakt ook niet uit king: ... je bent er erg blij mee en ik geloof je meteen dat het zo voelt en zo hoort het ook. veel plezier met je gechipte vec (en dat komt zo te horen goed :thumbup :D )

@edje73 wrote:hoi

gr edje

zooooo ... ander blokje erin gegooid? chippen kom je een heel eind mee maar zoveel ?

anyways maakt ook niet uit king: ... je bent er erg blij mee en ik geloof je meteen dat het zo voelt en zo hoort het ook. veel plezier met je gechipte vec (en dat komt zo te horen goed :thumbup :D )

hoi

bij mij was de software niet uit de auto te halen dus moest hij wachten op een bestand van de opeldealer waar hij goede contacten bij heeft,maar normaal doet hij dit in ongeveer 3uur.

gr edje

hoi

bij mij was de software niet uit de auto te halen dus moest hij wachten op een bestand van de opeldealer waar hij goede contacten bij heeft,maar normaal doet hij dit in ongeveer 3uur.

gr edje

Raar verhaal.... 150 pk op gevoel. Onmogelijk natuurlijk. Je kan het alleen weten als ie op de testbank is geweest, anders niet. Kan je niet voelen.

Mijn Vectra is gechipt bij EDS, is van 120 pk naar 188 gegaan.

eds.jpg

Raar verhaal.... 150 pk op gevoel. Onmogelijk natuurlijk. Je kan het alleen weten als ie op de testbank is geweest, anders niet. Kan je niet voelen.

Mijn Vectra is gechipt bij EDS, is van 120 pk naar 188 gegaan.

eds.jpg

jongens jongens ik ben er blij mee en voel het verschil heel goed, en als hij mij vertelt dat dit er in is gebracht wie ben ik en jullie dan om daar aan te twijfelen.

ik ga eds toch ook niet in twijfel nemen,doe dat dan ook niet bij deze tunner aub.

gr edje

Terug
Naar boven