• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

chip tuning

jongens jongens ik ben er blij mee en voel het verschil heel goed, en als hij mij vertelt dat dit er in is gebracht wie ben ik en jullie dan om daar aan te twijfelen.

ik ga eds toch ook niet in twijfel nemen,doe dat dan ook niet bij deze tunner aub.

gr edje

hoi

ik zal even de goede site doorgeven chargertech.nl sorry voor de vorige foute site. :angel .

Had ik al verteld dat mijn eibach kit binnen is en volgende week eronder komt. :D :D :D :D

gr edje

hoi

ik zal even de goede site doorgeven chargertech.nl sorry voor de vorige foute site. :angel .

Had ik al verteld dat mijn eibach kit binnen is en volgende week eronder komt. :D :D :D :D

gr edje

Waarschijnlijk een 1.9CDTi??

Zo ja, dan zou je bij EDS op een 170+ Pk uit komen met deze motor en zo op het grafiek van Edvries te zien een 400Nm +/- jij hebt met de 100pk namelijk een gedowntunede 120pk motor, deze kan je dan net zo ver laten Chippen als de 120pk motor.

EDS doet ook de EGR uitschakelen en de regeneratie tijdstippen aanpassen van het roetfilter.

De auto gaat daar altijd op de Bank trouwens.

Willem

Waarschijnlijk een 1.9CDTi??

Zo ja, dan zou je bij EDS op een 170+ Pk uit komen met deze motor en zo op het grafiek van Edvries te zien een 400Nm +/- jij hebt met de 100pk namelijk een gedowntunede 120pk motor, deze kan je dan net zo ver laten Chippen als de 120pk motor.

EDS doet ook de EGR uitschakelen en de regeneratie tijdstippen aanpassen van het roetfilter.

De auto gaat daar altijd op de Bank trouwens.

Willem

Chargertech gebruikt ook EDS software. Vandaar je goed gevoel. ;) Prima bedrijf zover ik weet.

Chargertech gebruikt ook EDS software. Vandaar je goed gevoel. ;) Prima bedrijf zover ik weet.

hoi

klopt inderdaad hij gebruikt ook de software van eds en past dezeals het nodig is nog aan zodat het beste uit de motor te halen is,ik wilde niet meer dan 150pk maar dat zou wel kunnen.

gr edje

hoi

klopt inderdaad hij gebruikt ook de software van eds en past dezeals het nodig is nog aan zodat het beste uit de motor te halen is,ik wilde niet meer dan 150pk maar dat zou wel kunnen.

gr edje

Dat kan allemaal best hoor dat ie EDS software gebruikt, en dat het een prima bedrijf is geloof ik ook zo. Maar dat je kan voelen dat je 150 pk hebt gaat er bij mij niet in, dat kan alleen op een testbank. En dat bedoelde ik met mijn vorige post.

Geniet ervan!

Groet,

Eric.

Dat kan allemaal best hoor dat ie EDS software gebruikt, en dat het een prima bedrijf is geloof ik ook zo. Maar dat je kan voelen dat je 150 pk hebt gaat er bij mij niet in, dat kan alleen op een testbank. En dat bedoelde ik met mijn vorige post.

Geniet ervan!

Groet,

Eric.

Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

nie veel seth nie veel

10 pk ofzo

not worth the money.

ze kunnen alleen veel winst halen uit turbo motoren.

vandaar dat dieseltjes populair zijn om te chippen.

met atmosferische motoren is weinig te doen.

of je moet technische aanpassingen (bv nokkenassen, in- en uitlaat trajecten, etc) willen finetunen, dan heeft het wel nut

nie veel seth nie veel

10 pk ofzo

not worth the money.

ze kunnen alleen veel winst halen uit turbo motoren.

vandaar dat dieseltjes populair zijn om te chippen.

met atmosferische motoren is weinig te doen.

of je moet technische aanpassingen (bv nokkenassen, in- en uitlaat trajecten, etc) willen finetunen, dan heeft het wel nut

@Seth wrote:Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

die benzine motoren gaan veel minder ver.. ik gok op rond de 150-160pk dat je op uit zult komen

@Seth wrote:Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

die benzine motoren gaan veel minder ver.. ik gok op rond de 150-160pk dat je op uit zult komen

@DeMeistah wrote:@Seth wrote:Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

Als je mazzel hebt.

Bij de way, niet per se benzine motoren die niet verkomen.

het heeft alleen maar te maken met Geblazen (Turbo) of ongeblazen (natuurlijke aanzuiging)

een 2.0 16V Z20LET komt ook op 270pk na Chippen, en die is respectievelijk 190 - 192 of 200pk standaard.

Willem

@DeMeistah wrote:@Seth wrote:Hoeveel is eigenlijk het prijskaartje van het chippen van de wagen? Zit met een 2.0i 16v met standaard 136 paardjes. Welk eindresultaat zou ik dan bekrijgen?

Grtz Seth

Als je mazzel hebt.

Bij de way, niet per se benzine motoren die niet verkomen.

het heeft alleen maar te maken met Geblazen (Turbo) of ongeblazen (natuurlijke aanzuiging)

een 2.0 16V Z20LET komt ook op 270pk na Chippen, en die is respectievelijk 190 - 192 of 200pk standaard.

Willem

Terug
Naar boven