• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

chippen D corsa 1.3 CDTI 90pk

tunex.... haha... ja ik ken hele andere verhalen.

ik ben opel en seat rijder.. en ben naar vagtechniek nuenen geweest voor mijn toledo.. perfect werk van de heren daar... maar ook het forum van tdiclub.nl destijds doorgelopen en daar kwamen ervaringen boven van tune nix.... waar de honden geen brood van lusten.

stond ook nog een link naar audi forum waar net zulke al dan niet nog ergere verhalen stonden.

dus ik zou nog een keer nadenken mocht je naar tunix gaan.

je kan wel wat inspuiting enz veranderen maar of je auto daar dan ook veilig binnen de waardes mee rijdt.... maargoed ik laat me er verder niet over uit.. mocht je naar tunix willen moet je maar even kijken op google... en je eigen conclusies trekken.

Tunex schijnt ook goede dingen te doen.

Heb van clublid gehoord met een Astra 1.3, dat hij nu vanaf 1300 rpm goed gaat trekken.

tunex.... haha... ja ik ken hele andere verhalen.

ik ben opel en seat rijder.. en ben naar vagtechniek nuenen geweest voor mijn toledo.. perfect werk van de heren daar... maar ook het forum van tdiclub.nl destijds doorgelopen en daar kwamen ervaringen boven van tune nix.... waar de honden geen brood van lusten.

stond ook nog een link naar audi forum waar net zulke al dan niet nog ergere verhalen stonden.

dus ik zou nog een keer nadenken mocht je naar tunix gaan.

je kan wel wat inspuiting enz veranderen maar of je auto daar dan ook veilig binnen de waardes mee rijdt.... maargoed ik laat me er verder niet over uit.. mocht je naar tunix willen moet je maar even kijken op google... en je eigen conclusies trekken.

Terug
Naar boven