• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chippen, Klasen of Vmax????

16VCalibra

Post veel
Beste heren,

Mn blok is klaar en ga em nu inrijden. Nadat ik em ingereden heb wil ik em laten chippen op de bank. Weet alleen niet of ik voor vmax of klasen moet gaan aangezien er tog een behoorlijke prijsverschil in zit tussen die 2, en welke kwalitatief beter is. Heb al wel de afspraak staan bij vmax maar het zou zomaar kunnen veranderen..

Weet ook niet of de ene chipper goed is en welke slecht, en wat kan er fout gaan/gedaan zijn tijdens het chippen??? Jullie snappen vast wel wat ik bedoel...

Help mij eruit...

Groetjes Ram

Hey

veel mensen zijn tevreden over beide en geen van beide is slecht.

Ik heb zelf alleen software van eds en v-max gereden, ikzelf vond de software van eds leuker omdat de boost agressiever inslaat maar andere mensen houden hier weer niet van.

Je zult van beide keuzes geen spijt hebben denk ik.

Mvg Maikel

Hey

veel mensen zijn tevreden over beide en geen van beide is slecht.

Ik heb zelf alleen software van eds en v-max gereden, ikzelf vond de software van eds leuker omdat de boost agressiever inslaat maar andere mensen houden hier weer niet van.

Je zult van beide keuzes geen spijt hebben denk ik.

Mvg Maikel

jongens van vmax ken ik zo niet.

Stephan Klasen ken ik dan wel een klein beetje..

Aardige gast en heeft leuke projecten.

Weet ook waar die mee bezig is.

Denk dat het uiteindelijk niet zo heel veel uitmaakt qua vermogen en qua service.

Waar je zelf het beste gevoel bij hebt..

Dat is het belangrijkste

jongens van vmax ken ik zo niet.

Stephan Klasen ken ik dan wel een klein beetje..

Aardige gast en heeft leuke projecten.

Weet ook waar die mee bezig is.

Denk dat het uiteindelijk niet zo heel veel uitmaakt qua vermogen en qua service.

Waar je zelf het beste gevoel bij hebt..

Dat is het belangrijkste

Heb ruim een jaar op de evo310 gereden van vmax, beviel me wel namelijk. Denk dat ik het gewoon bij vmax hou dan..

Groetjes Ram

Heb ruim een jaar op de evo310 gereden van vmax, beviel me wel namelijk. Denk dat ik het gewoon bij vmax hou dan..

Groetjes Ram

heb je die Cali laten maken bij Niels??

komt me bekend voor zo op de foto.

was een dik blokje zeg!! :thumb

heb je die Cali laten maken bij Niels??

komt me bekend voor zo op de foto.

was een dik blokje zeg!! :thumb

Klopt inderdaad. Jij hebt mn calibra volgens mij gezien op t astra gsi forum, zag dat je daar ook actief was haha!

Groetjes Ram

Klopt inderdaad. Jij hebt mn calibra volgens mij gezien op t astra gsi forum, zag dat je daar ook actief was haha!

Groetjes Ram

ga je hem inrijden op die evo 310? dan hoop ik dat je op zijn minst een wideband lambda hebt? want je zal niet de eerste zijn waarbij zijn motor te arm loopt :thumb

ga je hem inrijden op die evo 310? dan hoop ik dat je op zijn minst een wideband lambda hebt? want je zal niet de eerste zijn waarbij zijn motor te arm loopt :thumb

omdat een evo310 geschreven is voor een k16 lader. een gt28 spoelt veel beter als een k16 waardoor er meer lucht in in de motor komt. als je dan niet meer brandstof toevoegt, krijg je een arm mengsel. maargoed, neem aan dat degene die je motor bouwt, wel weet hoe dat werkt ;)

Terug
Naar boven