• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

chrome deurgreep vectra C

origineel gepost door evertfisherman

Inderdaad Eric moet toch kunnen met die "Leipe" ouders van tegenwoordig:vertag

Maar ik heb inderdaad even gezocht en toen kwam ik ook op een hele site over hans vledder, die meneer heeft gewoon echt zowat alles verbouwd aan zijn auto. Ziet er allemaal overigens keurig netjes uit. Maar hij had de spiegels van irmscher:

Zoals ik begreep zijn dit niet delen die je erop plakt, maar vervangen zij je spiegelkappen in het geheel.

Welk type heb jij?

Groeten,

Evert.

Ja Hans.. apart verhaal..ken hem persoonlijk. Die heeft alles van irmscher wat hij kan krijgen van Irmscher. Ik heb de plakversies.. (weer)

Er zijn Leipo's die dat spuuglelijk vinden hoor, dus pas op!!;)

Groet,

Eric.

origineel gepost door mike hammer

welke leip zet zo zijn dochtertje op de auto levensgevaarlijk.

Spuug lelijk trouwens die plak dingen.

:pukegewoon ook meteen keiharde reactie:puke

reageet Eric gewoon met foto's om iemand in het topic te helpen een beeld te geven van de deurgrepen krijg je dit.

ik vind het echt beetje te hevige reactie/afkraking

origineel gepost door evertfisherman

origineel gepost door mike hammer

welke leip zet zo zijn dochtertje op de auto levensgevaarlijk.

Spuug lelijk trouwens die plak dingen.

:pukegewoon ook meteen keiharde reactie:puke

reageet Eric gewoon met foto's om iemand in het topic te helpen een beeld te geven van de deurgrepen krijg je dit.

ik vind het echt beetje te hevige reactie/afkraking

Volgens mij is zo een forum ook juist om elkaar te helpen en niet om elkaar af te zeiken.. maar daar denken sommige anders over blijkbaar. lekker negeren..

groet,

Eric

Mooie foto hoor, en mooie auto. Valt me inderdaad nog mee wat betreft t verschil tussen de plakkers en de echte.

Terug
Naar boven