• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chrome kchel ringen Vectra C

Erwin

Post weleens wat
Ik ben op zoek naar chromen kachel ringen Vectra C. Waar kan ik deze bestellen?

IMG_0634.jpg

Bij de opeldealer of van een sloop C2

Het zijn niet alleen de ringen hoor. Het is het hele rooster. ( 4 stuks in totaal )

Bij de opeldealer of van een sloop C2

Het zijn niet alleen de ringen hoor. Het is het hele rooster. ( 4 stuks in totaal )

et er ook op dat ze veschillen bij de C1 en C2. Vorm van roosters en dash is compleet anders. Uitwissellen zal onderling niet gaam, ja of je moet ook je dash willen ombouwen.

et er ook op dat ze veschillen bij de C1 en C2. Vorm van roosters en dash is compleet anders. Uitwissellen zal onderling niet gaam, ja of je moet ook je dash willen ombouwen.

tuurlijk kan dat wel joh!!

De roosters zitten gewoon op het frame geklemt, dus klemmetjes los en op je oude frame zetten.

Je kan het ook zien op de foto !!!

Het enige wat anders is is de vorm van het frame , dus gewoon ff omzetten. Niks dah ombouwen !! :sleeping

tuurlijk kan dat wel joh!!

De roosters zitten gewoon op het frame geklemt, dus klemmetjes los en op je oude frame zetten.

Het enige wat anders is is de vorm van het frame , dus gewoon ff omzetten. Niks dah ombouwen !! :sleeping

[rquote=1848382&tid=141014&author=speaker]tuurlijk kan dat wel joh!!

Het enige wat anders is is de vorm van het frame , dus gewoon ff omzetten. Niks dah ombouwen !! :sleeping[/rquote]

Klopt als een bus. Da's mijn bank op die foto:P Is slechts 5 minuten werk. En zoals Eric zeide, staan er loads op ebay.

Safe driving Jurgen.

[rquote=1848382&tid=141014&author=speaker]tuurlijk kan dat wel joh!!

Het enige wat anders is is de vorm van het frame , dus gewoon ff omzetten. Niks dah ombouwen !! :sleeping[/rquote]

Klopt als een bus. Da's mijn bank op die foto:P Is slechts 5 minuten werk. En zoals Eric zeide, staan er loads op ebay.

Safe driving Jurgen.

Bedankt voor julie reacties. Ik heb inderdaad even een foto van Jurgen geleend.

Ik heb gisteren e-bay al afgezocht maar niets kunnen vinden. Ik krijg wel enkele resultaten met 'vectra vent' en soortgelijke zoektermen. Ik heb wel enkele roosters gevonden onder chromen ringen. Kan iemand een link plaatsen als hij er een vind op e-bay?

alvast bedankt!

Bedankt voor julie reacties. Ik heb inderdaad even een foto van Jurgen geleend.

Ik heb gisteren e-bay al afgezocht maar niets kunnen vinden. Ik krijg wel enkele resultaten met 'vectra vent' en soortgelijke zoektermen. Ik heb wel enkele roosters gevonden onder chromen ringen. Kan iemand een link plaatsen als hij er een vind op e-bay?

alvast bedankt!

Terug
Naar boven