• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

chrome signum mistlamp kapjes (kewl pics toegevoegd)

origineel gepost door CORSAGSI

origineel gepost door gts power

ziet er netjes uit:thumbup

ook mooie velgen!!!!

maar ik zie geen gespoten voorlip(of lees ik iets verkeerd:hmmz)

Ik bedoel de standaard zwarte onderlip aan de voorkant die heb ik ook in kleur gespoten ! op de laatste foto is deze nog niet gespoten !

greetz,

ik had al zo'n vermoeden;)

maar mag je voorlip nog een paar laagjes lak hebben of lijkt het zo door de foto:hmmz

het maakt het wel mooi af zo:thumbup

Nee de voorlip is goed gespoten zal wel door het licht komen denk ik. maakt ook verder niets uit want er komt toch nog een irmscher lip op binnenkort,eerst nog een beetje sparen !

greetz,

Jongens , dat is allemaal wel leuk, maar als je een ander type voorbumper hebt, zoals ik, kun je het al schudden zeg maar...

Ik heb hele andere mistlampen, hoe kom ik aan zo'n opc bumper?????

origineel gepost door afterburner27

Jongens , dat is allemaal wel leuk, maar als je een ander type voorbumper hebt, zoals ik, kun je het al schudden zeg maar...

het is een standaard GTS bumper.

wat jij hebt is een standaard vectra bumper.

de stations zijn wel geleverd met zo'n GTS bumper(gewoon omdat ze liever een GTS hadden gehad natuurlijk:P)

je zou gewoon een GTS bumper kunnen kopen in kleur en die overhangen,en die signum lijsten erin zetten:thumbup

kijk dat zijn nog eens antwoorden...daar heb ik tenminste wat aan...

FF zoeken naar een bumper..maar eerst m'n velgen hahahah

nee joh, die velgen moet je niet aan beginnen;)

succes met zoeken naar een bumpert in kleur:thumbup

de stations zijn wel geleverd met zo'n GTS bumper(gewoon omdat ze liever een GTS hadden gehad natuurlijk:P)

Pfff ,is ook ,maaruh natuurlijk hebben niet alle stations zo'n V-line voorbumper,die daarna ook wel eens op GTSen te zien zijn :P:P

Trouwens mooie wieltjes,zelfs op een sedan:agent

origineel gepost door ahrend

Pfff ,is ook ,maaruh natuurlijk hebben niet alle stations zo'n V-line voorbumper,die daarna ook wel eens op GTSen te zien zijn :P:P

Trouwens mooie wieltjes,zelfs op een sedan:agent

idd niet alle stations(mischien verkeerd verwoord)

moet wel zeggen dat het stukken sportiever lijkt zo'n GTS bumper:thumbup

Ja dat dan weer wel...

Echter zie er maar eens 1 te vinden in kleur onbeschadigd...

pfff, ik moet niet te veel hier op het forum gaan hangen..dit gaat me geld kosten , en veel ook wed ik...

Ja dat dan weer wel...

Echter zie er maar eens 1 te vinden in kleur onbeschadigd...

pfff, ik moet niet te veel hier op het forum gaan hangen..dit gaat me geld kosten , en veel ook wed ik...

tja zo wordt ik ook elke keer weer aangestoken:D

das het risico van het vak:P

Ik heb hiervoor een corsa B GSI gehad en daar zat toen ook al zo gruwelijk veel geld in, corsa verkocht en gezegd dat ik er nooit meer aan zou beginnen,dat is me gelukt met de opvolger van de corsa namelijk een vectra B 1.6 16V, maar toen ik 3 jaar later deze GTS zag met dat motorblok :wub was ik verkocht en ja ik wilde toch wel graag andere wielen en zo begint het virus langzaam aan weer opnieuw.

foto van mijn oude corsa 2 liter 16V

96129805_6_hKC8.jpeg

greetz,

een hobby auto voor erbij zou ik ook nog wel willen,heb stiekem toch wel een beetje spijt dat ik destijds de corsa verkocht heb,maar ik heb helaas geen plaats hier om er nog een auto bij te nemen daarbij heb ik ook nog een motor dus mijn vrouwtje schiet me af denk ik.

maar idd het gaat nooit meer uit je bloed !:D

greetz,

ja dat dacht iedereen , nee is toch echt een Honda civicx sedan met een 1.8 integra r motor en een b16 cilinderkop. T3/t4 hybrid turbo en vtec controller, MSD ontsteking en ga zo maar door.

Alleen de audio installatie was al 5000 euro, alles Kicker.

Nee helaas vorig jaar bij mij voor de deur aangestoken...

zie het idd in je album had nog niet verder gekeken is van de achterkant net een subaru,wel erg dat ze hem in de fik hebben gestoken was ie all risk verzekert of niet ?

greetz,

Terug
Naar boven