Hallo, ik dacht het ergens gezien te hebben, maar na veel zoeken heb ik het nog niet gevonden.
Ik zou 1 graag chroom deurgrepen hebben, alleen ben ik geen techneut en door mijn (helaas) invaliditeit kan ik niet lang krom staan, en op op de knieën.
Is er een uitleg ergens hoe de grepen vervangen moeten worden?
De habdgrepen lijken mij erg mooi..op mijn vectra, de auto is zilvergrijs dus echt giga opvallen doet het niet, maar net dat beetje extra..
En ook event over spiegelkappen in het chroom?
Ik hoor graag.
hebben mensen ervaring spiegelkappen zie je in soorten en prijzen, ik zie op foto geen verschil, wel in prijs, maar misschien heeft er iemand ervaring .
Zo ook met deurgrepen je hebt totale grepen, maat ik heb ook opdruk chroom gezien..
Lijkt mij niets maar wie weet heb ik het mis..
Ik hoor graag,,,tevens waar je ze voordelig kunt aanschaffen..
vr gr
arnold
Ik zou 1 graag chroom deurgrepen hebben, alleen ben ik geen techneut en door mijn (helaas) invaliditeit kan ik niet lang krom staan, en op op de knieën.
Is er een uitleg ergens hoe de grepen vervangen moeten worden?
De habdgrepen lijken mij erg mooi..op mijn vectra, de auto is zilvergrijs dus echt giga opvallen doet het niet, maar net dat beetje extra..
En ook event over spiegelkappen in het chroom?
Ik hoor graag.
hebben mensen ervaring spiegelkappen zie je in soorten en prijzen, ik zie op foto geen verschil, wel in prijs, maar misschien heeft er iemand ervaring .
Zo ook met deurgrepen je hebt totale grepen, maat ik heb ook opdruk chroom gezien..
Lijkt mij niets maar wie weet heb ik het mis..
Ik hoor graag,,,tevens waar je ze voordelig kunt aanschaffen..
vr gr
arnold