Ik heb een nieuwe aankoop gedaan, welke ik deze week hierheen haal en dan eens goed ga bekijken, maar nu al vraag ik me het een en ander af over de motor.
De vorige eigenaar heeft hem gekocht als zijnde een 2.2, er zat blijkbaar ook een ingekort 3.0 spruitstuk op, maar dat had ie al eens verkocht.
Er zou een 2.2 in liggen, maar hoe ga ik bekijken/meten wat de inhoud is?
Onderblok code zegt namelijk 2.0, maar hoeveel zegt dat?
Kop heb ik nog niet goed bekeken, maar zit gewoon een 2.0 inlaatspruitstuk op, waarschijnlijk ook 2.0 kop dus.
Thermostaathuis is wel anders, volgens mij een 2.2, kan dat passen?
Wat me ook al opviel was dat de pijlstok me persoonlijk wat aan de korte kant leek, niet origineel 2.0, dus dat zegt misschien ook al wat.
Kort gezegd zou ik graag hoe ik makkelijk kan zien wat ik nou daadwerkelijk in handen heb, wie helpt me op weg?
De vorige eigenaar heeft hem gekocht als zijnde een 2.2, er zat blijkbaar ook een ingekort 3.0 spruitstuk op, maar dat had ie al eens verkocht.
Er zou een 2.2 in liggen, maar hoe ga ik bekijken/meten wat de inhoud is?
Onderblok code zegt namelijk 2.0, maar hoeveel zegt dat?
Kop heb ik nog niet goed bekeken, maar zit gewoon een 2.0 inlaatspruitstuk op, waarschijnlijk ook 2.0 kop dus.
Thermostaathuis is wel anders, volgens mij een 2.2, kan dat passen?
Wat me ook al opviel was dat de pijlstok me persoonlijk wat aan de korte kant leek, niet origineel 2.0, dus dat zegt misschien ook al wat.
Kort gezegd zou ik graag hoe ik makkelijk kan zien wat ik nou daadwerkelijk in handen heb, wie helpt me op weg?