• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cilinderkop gezocht ! ZLET

djplan

Post weinig
ik ben op zoek naar een cilinderkop van een zafira opc a 2003 en het gaat om de type ZLET

ik heb het zo snel mogelijk nodig het liefst morgen al.

iemand 1tje liggen die wel helemaal goede staat is ?

die van mij heeft namelijk een scheur erin

zijn veilingen he, die lopen nog wel op, meestal het laatste uur stijgt de prijs.

Je kan ze ook een mail sturen of je de kop zo kan kopen (sofort kaufen), vaak

doen ze dat wel. Heb ook niet gekeken waar in duitsland ze liggen (duitsland is groot, kan ver rijden zijn)

ja en is wat nieuwer is een lel kop. kwam net een kop tegen die zo te koop is, betaal je wel de hoofdprijs, maar mail contact doet wonderen.

http://www.ebay.de/itm/Opel-OPC-z20...09337?pt=DE_Autoteile&hash=item3f140c9819" onclick="window.open(this.href);return false;

wel even voor de duidelijkheid, zijn alleen zoekresultaten die ik vind bij intoetsen z20let op ebay, heb geen verantwoordelijkheid verder ;)

zie bij gunnewiek ook wat staan als je op z20let zoekt en dan draaiend gedeelte.... hebben vaak redelijke prijzen. Heb er de versnellingsbak

voor mijn zafira opc vandaan destijds (met dank aan Hennie Boomkamp). staat een z20let maar astra h bij met 25.000 misschien een leh motor

of een lel

http://www.kleingunnewiek.com/onderdelen.php" onclick="window.open(this.href);return false;

@bas

idd hahaha. kerel is iig 60 euri rijker. dan heb je er dus echt geen kaas van gegeten. hij haf nog wel een kerel mee die er verstand van had, not

Terug
Naar boven