• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

city rdw gekeurt op 6 pitter

origineel gepost door pipo

jep was veldhoven.maar volgensmij wisten ze er daar ook nog niet zo veel vanaf.maar de keurmeester die ik had was best antosiast vond het wel appart.hij keek wel een keer omhoog toen ik zei dat het orgineel en 55 pk motor was:P

hij zei das 3 keer zo veel

:o

Heb je veel aangepast / verstevigd? Bijv. vooras doorlassen, draagarmen verstevigd etc. Of is het gewoon allemaal orgineel?

Zelf heb ik niet echt veel gedaan aan verstevinging, uiteraard ga ik wel mijn remmen aanpassen. Als ze daar niet zo nauw kijken dan ga ik natuurlijk ook zorgen dat mijn dat mijn 1.2n city een c20xe city op kenteken wordt.

:D

734438956_6_N-TZ.jpeg

dat is dan die lichtblauwe met uitgelaste sr velgjes of niet?

ik heb er een paar keer bij staan kijken echt een gaaf ding. zonde dat hij hem toen had weg gedaan aan een paar slechte mensen, arme ding is iets van 6 keer over verkocht of zo. goed om te horen dat hij nu in goede handen is:D ik vond vooral de deurslotpennetjes leuk met die dobbelstene erop.

veel plezier ermee, groetjes

ja dat was hem maar hij is nu wel wat verandert

chroome is allemaal zwart ronde koplampen groep a er onder en -80 verlaagt zoiets en momentheel op 15 inc maar komen nog andere onder

origineel gepost door timbo

heej hans proficiat ermee dus zien we hier in asten en omstreken een legale 6 pitter:wors

jep nu hoef ik niet meer zo op te letten voor blauwpetten:P

Terug
Naar boven