• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Classic Opel day 2011 komt eraan !!!

@Keesjr wrote:Een achterwiel optillen komt naar mijn idee door hele korte achterschokdempers, waardoor de as domweg niet verder uit kán veren.

Maar goed verschil in opvatting houden we altijd ;)

Nou......ik stond naast de baan en jullie zaten IN de auto's (mazzelaars).

Dus ik kon heel goed zien dat het aan de voorkant niet goed zat.

Je kon echt de auto heel wild van links naar rechts zien deinen!!

Een achterwiel optillen komt naar mijn idee door hele korte achterschokdempers, waardoor de as domweg niet verder uit kán veren.

Een achterwiel optillen komt naar mijn idee door hele korte achterschokdempers, waardoor de as domweg niet verder uit kán veren.

Was me een dag wel, moooooi! Heb me wel vermaakt op de baan! Gelukkig mooi droog gehouden! (terugweg was nat)

Ook mooie creaties gezien, vooral die bruine c coupe met bestickering :wors gaaf wagentje!

Was me een dag wel, moooooi! Heb me wel vermaakt op de baan! Gelukkig mooi droog gehouden! (terugweg was nat)

Ook mooie creaties gezien, vooral die bruine c coupe met bestickering :wors gaaf wagentje!

@Manta 24V wrote:@mantamafkees01 wrote:Borculooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :thumb

Daar staan de auto's alleen maar stil met de klep los. ;)

Maar waar was je vandaag dan? In Ahuas :sleeping

Ik weet het, maar ik had geen tijd vandaag, druk druk druk. :(

@Manta 24V wrote:@mantamafkees01 wrote:Borculooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :thumb

Ik weet het, maar ik had geen tijd vandaag, druk druk druk. :(

@mantamafkees01 wrote:Borculooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :thumb

@mantamafkees01 wrote:Borculooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :thumb

Ik zet hem nu in de agenda :thumb

Mooi dichtbij voor mij :D.. vorig jaar viel het gelijk met de stoute cross hier in Nunspeet;)

Ik zet hem nu in de agenda :thumb

Mooi dichtbij voor mij :D.. vorig jaar viel het gelijk met de stoute cross hier in Nunspeet;)

Is genoteerd in de agenda. Ik ga niet meedoen, maar kom wel kijken!

Is er ook een toeslag om het terrein op te komen/te parkeren en te kunnen kijken?

Is genoteerd in de agenda. Ik ga niet meedoen, maar kom wel kijken!

Is er ook een toeslag om het terrein op te komen/te parkeren en te kunnen kijken?

Stickers laten maken.

R0014264.jpg

Terug
Naar boven