Maikeltjeee
Post weinig
Mensen ik heb een vraag,
Ik ga van de week een cleaned achterklep ophalen met poppers etc. Maar ik vraag me af of ik dit kan monteren op mijn spy alarm. Het gaat om dit alarm http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/AA021" onclick="window.open(this.href);return false; waar ik dit al heb kunnen uithalen.
Afstandsbediening functies:
Aansturing Open - Dicht portieren
Alarm Aan - Uit
Silent Alarm Aan - Uit
Anti Hyjack functie (motor stopt zodra knop op Afstands- bediening wordt ingedrukt)
Auto Locatie vindt optie
Car wash optie (alarm is in pauze mode)
Aansturing Kofferbak opener
Aansturing Elektrische ramen (bij aanwezigheid van een comfort module).
en dit krijg ik uit de handleiding:
2. Achterklep/deur openen >> er moet een extra motor aangebracht worden (sommige auto’s standaard)
sluit deze aan op de rood/zwarte draad (van 12 polige stekker) via een relais
Werking: Als men na of tijdens het uitzetten van het alarm iets langer op deze knop drukt (minimaal 2 sec.)
gaat de achterklep open of van slot af (afhankelijk van de uitvoering)
Extra info: Signaal van de basis unit is een plus. (12 Volt +)(Max 300 mA) (zijn types die 5A zijn)
Mijn vraag is dus of dit via mijn alarm systeem gaat.
Mvg, Maikel
Ik ga van de week een cleaned achterklep ophalen met poppers etc. Maar ik vraag me af of ik dit kan monteren op mijn spy alarm. Het gaat om dit alarm http://www.spy-europe.nl/epages/61657728.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61657728/Products/AA021" onclick="window.open(this.href);return false; waar ik dit al heb kunnen uithalen.
Afstandsbediening functies:
Aansturing Open - Dicht portieren
Alarm Aan - Uit
Silent Alarm Aan - Uit
Anti Hyjack functie (motor stopt zodra knop op Afstands- bediening wordt ingedrukt)
Auto Locatie vindt optie
Car wash optie (alarm is in pauze mode)
Aansturing Kofferbak opener
Aansturing Elektrische ramen (bij aanwezigheid van een comfort module).
en dit krijg ik uit de handleiding:
2. Achterklep/deur openen >> er moet een extra motor aangebracht worden (sommige auto’s standaard)
sluit deze aan op de rood/zwarte draad (van 12 polige stekker) via een relais
Werking: Als men na of tijdens het uitzetten van het alarm iets langer op deze knop drukt (minimaal 2 sec.)
gaat de achterklep open of van slot af (afhankelijk van de uitvoering)
Extra info: Signaal van de basis unit is een plus. (12 Volt +)(Max 300 mA) (zijn types die 5A zijn)
Mijn vraag is dus of dit via mijn alarm systeem gaat.
Mvg, Maikel