• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Climate controle/airco Corsa C

Har Opel

Post weinig
Wat kan het zijn als je de climate controle op low zet en je voelt dan nog steeds lauwe lucht..

Heb het vanavond nog 1 x uitgeprobeerd naar me werk maar volgens mij klopt er iet niet met me climate controle, na 20 min voel ik nog steeds geen koude lucht, heb vanaf dec'2013 tot verleden week 24 tot 28ºC gebruikt.

Soms zette ik hem op Aut zodat de aircopomp mee loopt of inschakelt maar vandaag geen koude lucht.

Ik heb Eco uit dus daar ligt het niet aan

Volgens mij werkt me airco gewoon niet...heb tot 20 juni 2014 nog Bovag Garantie weet niet of dit onder garantie valt...

Wie weet hier iets van....

Terug
Naar boven