• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CO 2 uitstoot opel monza

Volgens mij werd dat in die tijd nog niet gemeten, dus ik betwijfel of die gegevens bekend zijn. Volgens mij is men die gegevens vast gaan leggen zo rond de invoering van de katalysator, dus zeg 1990 en later. Zolang de auto maar voldoet aan de emissie eisen, gesteld voor auto's uit die periode, is het goed.

Volgens mij werd dat in die tijd nog niet gemeten, dus ik betwijfel of die gegevens bekend zijn. Volgens mij is men die gegevens vast gaan leggen zo rond de invoering van de katalysator, dus zeg 1990 en later. Zolang de auto maar voldoet aan de emissie eisen, gesteld voor auto's uit die periode, is het goed.

mijn senator 30 e mag geloof ik 4,5 % hebben zal die van jou ook wel mogen denk ik

is een beetje afhankelijk van het bj

mijn senator 30 e mag geloof ik 4,5 % hebben zal die van jou ook wel mogen denk ik

is een beetje afhankelijk van het bj

@MR-turbo wrote:Koolmonooxide is geen kooldioxide

Nooit beweert dat dat zo is, ik was wel duidelijk in mijn bericht. ;) ;)

Er zijn ook mensen die wat roepen, maar ze bedoelen het anders. CO, CO2.

Gij nu wel begrijpen? ;)

:jerry :jerry

Back on topic.

@MR-turbo wrote:Koolmonooxide is geen kooldioxide

Nooit beweert dat dat zo is, ik was wel duidelijk in mijn bericht. ;) ;)

Er zijn ook mensen die wat roepen, maar ze bedoelen het anders. CO, CO2.

Gij nu wel begrijpen? ;)

:jerry :jerry

Back on topic.

@chriske wrote:heefte riemand een idee wat een opel monza van 1983

met 2.5E

kwa co2 uitstoot heeft

grtz chriske

vraag het eens aan bjorn goossens, die heeft ook een monza en werkt in belgië op de keuring.

grtz ziggy

@chriske wrote:heefte riemand een idee wat een opel monza van 1983

met 2.5E

kwa co2 uitstoot heeft

grtz chriske

vraag het eens aan bjorn goossens, die heeft ook een monza en werkt in belgië op de keuring.

grtz ziggy

Gaat het om de CO2 waarde op de 4 gastester, of gaat het om de CO2 uitstoot gram de kilometer?? king:

:thumb

:jerry

Gaat het om de CO2 waarde op de 4 gastester, of gaat het om de CO2 uitstoot gram de kilometer?? king:

:thumb

in belgië telt niets meer mee in de wegenbelasting of inschrijftaks vanaf dat de wagen ouder is dan 25 jaar dus dat zal de vraag wel niet zijn.....

in belgië telt niets meer mee in de wegenbelasting of inschrijftaks vanaf dat de wagen ouder is dan 25 jaar dus dat zal de vraag wel niet zijn.....

@deziggy wrote:in belgië telt niets meer mee in de wegenbelasting of inschrijftaks vanaf dat de wagen ouder is dan 25 jaar dus dat zal de vraag wel niet zijn.....

Jij mij niet begrijpen? ;)

Terug
Naar boven