• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

co te hoog wat nu

sram

Post weinig
vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.

inderdaad, heel goed warm rijden

stationair loopt hij verder wel goed? Geen valse lucht ergens?

brand geen lampje op dash van elektronische storing?

mischien de computer even resetten.

hielp bij mjn kadett gsi 16v had altijd problemen met co te hoog.

heb je je kat er nog onder zitten?

uitlaat ook even na lopen op eventuele lekkage al had je dat moet horen van de keurmeester anders lambasonde vervangen

heb ik ff wat te doen in het weekend .laat et volgende week weer ff weten.bedankt voor de reacties:thumbup

origineel gepost door sram

vandaag naar de keuring geweest en afgekeurt op de co.moest 0.4 zijn maar is 1.1 iemand mischien een idee waar dit aan kan liggen het gaat om een v6 c25xe met snelle nokkenassen. k/n inlegfilter.chip ,maar van de gewone nokkenassen.

dus je rijd met een waardeloze afstelling?

loopt ie zeker ook wel bedonderd stationair?

@ mantateamtwello: Deze kun je niet verstellen, alle V6en rijden met DIS ontsteking

@ Mayhem: Waarschijnlijk wel, Chippen en laten afstellen...

Willem

i know, maar hij rijd met snelle nokkenassen op een verkeerde ecu/chip.

ik weet hoe mijn c20xe daarmee liep... moeten smokkelen door de apk. had een co van 1.1 zonder kat lol

de auto was gechipt met de standaard nokkenassen .hier rij ik nu mee.de auto rijd perfect.bij rica geweest toendertijd en deze zeiden niks aan doen. nu was dit wel dat jongere ventje.en volgens mij had ie het te druk met andere dingen.dus het zou kunnen dat de chip niet helemaal goed is.ff wat anders nieuwe lamda sensor geplaats maar nog niet naar herkeuring geweest er zat een rem verschil in de achter wielen.dus ff schoongemaakt en toen ontluchten en toen brak het onluchtings nippeltje af tot in de rem klauw met geen mogelijk heid eruit te krijgen.dus ik heb maar ff nieuwe remklauwen besteld.:swear.heee gsi freak hoe is ie daar in het verre noorden .ze staan er nog steeds mooi bij zal binnekort ff wat fotos plaatsen.by the way hoe is het met jouw project

lamda sensor geplaats maar co nog te hoog .dus eerst maar een afspraak maken om de chip goed af te stellen

Terug
Naar boven