• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

coele omega's

Botho

Post vaak
Nu had ik deze week al wat leuke omega's gevonden maar wilde jullie deze niet onthouden. Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie ze wel maar voor die gene die ze nog niet gezien hebben........

Opeltreffen-2007-Samstag-006.jpg

Opeltreffen-2007-Samstag-007.jpg

erbendorf_040.jpg

erbendorf_038.jpg

erbendorf_039.jpg

Prachtige auto's maar ik zou er voor mijn verdriet niet in willen rijden, hebben een comfort van een baksteen!!!:thumbdown

Maar het ergste is de hoogte, hier bij mij in de buurt zou ik dan een spoor van spoilers en side skirts achter laten (allemaal verkeersbergen , die ze drempels noemen):vertag

Maar dat houdt niet in dat ik best wel eens met zo'n monster op een circuit zou willen rijden:wors

Dus: ....PRACHTIGE OMEGA'S? (die blauwe iets meer dan die gore groene)

gr,

Aart

die groene leeft nog in de fast and furious tijd:puke:puke

die blauwe daarin tegen is wel dik, vooral het blokkieking:

Ja dat vind ik nou ook. Vind die groene een beetje te blij...

dees is wel aardig alleen was een andere kleur mooier geweest

opel-omega-tuning-copy.jpg

Doorgaans vindt ik roemenen, polen slowaken etc etc nu niet echt fantastische auto verbouwers.

In dit geval dus ook niet.

Die donkerblauwe station zou ik wel willen rijden, maar daar had ik ook nog wel wat dingen aan veranderd.

de zilver groene had idd beter een hele kleur kunne nemen,

en de bumper vind ik zelf niet echt passen op een omega:angel

Ik kan er niets moois in zien. Die blauwe vind ik wel netjes gedaan, maar mooi.. hell no. Vreselijk dit soort creaties.

Terug
Naar boven