• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Combo B 2.2 DTI

dan komt vanzelf weer..

Het stadium waar je nu in zit ging bij mij ook erg traag op de een of andere manier..

Straks het echte opbouwen gaat stukken sneller..

origineel gepost door cooperdude

Vandaag weer een beetje aan het prutsen geweest met de uitlaat.

DSC00214.jpg

DSC00211.jpg

DSC00212.jpg

DSC00215.jpg

DSC00216.jpg

Verschil origineel en 2,5"

DSC00218.jpg

op foto kontje van mijn tigratje

Die bedoel ik jah, geen idee of het een goede benaming is...

Net gisteren de eerste plamuur er op laten zetten (Workshop plamuren van Mister DHZ-twente)

eerste laag epoxyprimer

DSC00587.jpg

DSC00586.jpg

strakmaken en plamuren en tweede laag epoxyprimer

DSC00610.jpg

DSC00609.jpg

DSC00615.jpg

DSC00612.jpg

DSC00616.jpg

DSC00617.jpg

DSC00618.jpg

DSC00611.jpg

DSC00614.jpg

Kleurtje erop en de blanke lak. Kleur is 'grijs'antraciet metallic. Kleur lijkt blauwig maar dat komt door de 'partyspuitcabine' die blauw is.

DSC00620.jpg

DSC00621.jpg

DSC00622.jpg

DSC00623.jpg

Hey Harold,

Goed bezig man... Tijdje geleden dat ik het project gevolgd heb, maar ik zie dat het opbouwen inmiddels al is begonnen.

En... wordt het nog steeds antraciet met 2 witte of zilvergrijze strepen?

Greetz,

Had gehoopt om een mooie groote update te kunnen posten, gezien het groot aantal feestdagen e.d. van de laatste tijd.

Door de omstandigheden met onze heen gegaande clubgenoot is het er niet echt van gekomen.

Status is dat nu de F28 omgebouwd is met de F20 ring. Paar keerringetjes vervangen nog, dan kan de bak weer gemonteerd worden.

Kleur van de buitenkant weet ik nog niet, zal eerst wel onveranderd blijven. Eerst kilometers maken, ideeen komen vanzelf wel.

De laatste delen bij de poedercoater, en dan kan het geheel ingebouwd worden.

Maar..... de ombouw van de Blitz gaat komende tijd even voor, begin augustus moet ie rijdbaar zijn voor een festival in Noord-Duitsland.

Zal er wel een apart topic van maken

Jepz, Harold en ik gaan straks druk bezig met de Blitz, maar de Mini die ik van mijn schoonmams heb gekregen moet eerst nog voor de APK (gaat dus ook weer van de klustijd van de Combo af....)

Ja, vrouwlief heeft ook eisen m.b.t. de auto's......-offtopic

Zo, een tweetal updates....

1. Stof van 0,5mm dik over geheel

2. Calibra Turbo stoelen en achterbank aangeschaft, net setje zonder de bekende schade....

Hopelijk over een tweetal maandjes weer tijd in steken... Eerst even Mini uit '77 plaatwerk vervangen.

@corsaboy

Planning is dat de rest wat al uitgedacht en aangepast was te monteren op zeer korte termijn.

Daarna de laatste puntjes op de i samen met Niels, accuplek en aanuitingkjes en dergelijke. Samen met iemand anders nog de 3 kabelbomen met elkaar samensmelten.

@RonaldH

Er zitten een paar kleine 'sleuven' in de versteviging aan de onderkant van de motorkap.

Nu zonder de zijschermen ziethet er een stuk hoger uit.

Terug
Naar boven