• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

comfortsluiting

Als het linkerraam Comfort sluiting heeft heeft de rest het ook.

tenzij geprogrammeerd voor Amerika, daar mag je geneens comfort sluiting hebben op de andere ruiten dan die van de bestuurder.

Willem

@wim-v6 wrote:Klopt, die modules kan je kopen om de ramen mee dicht te laten gaan.

Willem

Weet jij toevallig ook waar je deze modules kan kopen? Of moet ik dan bij de VOD zijn?

@wim-v6 wrote:Klopt, die modules kan je kopen om de ramen mee dicht te laten gaan.

Willem

Weet jij toevallig ook waar je deze modules kan kopen? Of moet ik dan bij de VOD zijn?

Ik heb geen electrische ramen, maar wel een electrisch (fabriek af) schuifdak.

Deze gaat alleen dicht (van buitenaf) als ik de sleutel in de deur naar rechts draai en vasthoud.

Als ik op de afstandbediening wat langer op "sluiten" druk, gaat het dakraam echter niet dicht.

Is dat omdat ik geen electrische ramen heb?

Ik heb geen electrische ramen, maar wel een electrisch (fabriek af) schuifdak.

Deze gaat alleen dicht (van buitenaf) als ik de sleutel in de deur naar rechts draai en vasthoud.

Als ik op de afstandbediening wat langer op "sluiten" druk, gaat het dakraam echter niet dicht.

Is dat omdat ik geen electrische ramen heb?

Klopt, gaat alleen met de sleutel, en niet met de AB, daar heb je ook de zelf te plaatsen module voor nodig.

Willem

Klopt, gaat alleen met de sleutel, en niet met de AB, daar heb je ook de zelf te plaatsen module voor nodig.

Willem

jongens effe slim zijn en effe op vectra gedeelte kijken kost geen drol voor een bedrag van nog 25 eurie zijn jullie de man heb het zelf al jaren op mijn astra en werkt echt perfect hier is de link van het topic

viewtopic.php?f=6&t=152102

succes heren gr ferry

jongens effe slim zijn en effe op vectra gedeelte kijken kost geen drol voor een bedrag van nog 25 eurie zijn jullie de man heb het zelf al jaren op mijn astra en werkt echt perfect hier is de link van het topic

viewtopic.php?f=6&t=152102

succes heren gr ferry

Terug
Naar boven